loading...
رســــــــــــــــانه نیشابـــــــــور موزیـــــــــــــــــــــک
بــــزودی ....
دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه چنگال تقدیر
دانلود آهنگ جدید یاس مسافر
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه نا امیدم میکنی
دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده گلودرد
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی ستاره
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی قیافه میگیری
دانلود آلبوم جدید علیرضا روزگار فنجون برعکس
دانلود آلبوم جدید محسن یگانه نگاه
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند چشمات
دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بارون
دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند احساسی
دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به طعم قصه و عسل
دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش فراموش کردم

فروشگاه سایت
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/%D8%B4%D8%A7%D9%BE.jpg

محصولات سایت
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_2215.jpg

ویژگی های پایه عکاسی مونوپاد:
- استفاده آسان و حمل راحت 
مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR
وزن سبک برای سهولت حمل
طراحی قابل تنظیم
مناسب برای اکثر تلفن های همراه 
ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی
جنس بدنه از آلومینیوم
تنظیم آسان به هر زاویه
قیمت این محصول با 6 ماه گارانتی تعویض فقط : 48000 تومان
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_2328.jpg

مشخصات و امکانات عمومی :
کیفیت: عالی موجود در رنگ های مختلف
2 سیم کارت همزمان فعال
دارای  دوربین 2 مگاپیکسل
دارای رزلوشن 480*320
پک کامل شامل باتری - هندزفری - شارژر - کابل usb
باند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
تعداد رنگ قابل نمایش: 16 میلیون رنگ
صدای فوق العاده با کیفیت
مدیا پلیر با پخش فرمت های MP3 و MP4
دارای بلوتوث
هدست عالی

ابعاد : 15.3×115.5×62.1 میلیمتر
وزن : 72 گرم

رنگ:مشکی و سفید  و زرد آبی و صورتی

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

هزینه ارسال مشتریان عزیزی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند رایگان خواهد بود 

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 73000 تومان


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png



https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_886.jpg

ویژگی های محصول :

  نامشخص بودن این گن بعد از پوشیدن لباس
  راحت و محکم
  در وقت بسیار کم و سیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورد
  با سایز بندی مختلف برای استفاده همه
  محکم با دوام و مقاوم
  مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد
نوع پارچه کشی منحصر به فرد

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط 35000 تومان


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png

 


Admin بازدید : 49 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود لاین ورژن جدید برای اندروید و کامپیوتر ( ویندوز )

برنامه لاین | Line قابلیت برقراری تماس های صوتی و تصویری و همچنین چت به صورت متنی را به کاربران خواهد داد. توسط این نرم افزار می توانید با دوستان خود در سراسر جهان به صورت رایگان ارتباط برقرار کنید. تنها هزینه ای که برای شما حساب خواهد شد، هزینه استفاده از اینترنت خواهد بود که بسیار ناچیز است. Line 4.6.1 قابلیت برقراری تماس های صوتی و  تصویری با کیفیت بسیار عالی و بالا را در اختیارتان قرار می دهد. تفاوتی ندارد که شخص مقابل شما از چه نسخه ی لاین استفاده کند، تنها کافی است که آن شخص نیز برنامه لاین را بر روی گوشی موبایل یا ویندوز خود نصب داشته باشد تا بتوانید با او ارتباط برقرار کنید. همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی امروزه بسیار محبوب شده اند و کاربران بسیار زیادی دارند. Line همانند نرم افزار وایبر نیز در داخل خود، دارای یک شبکه اجتماعی است که در آن می توانید تصاویر و متن هایتان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. دوستانتان می توانند متنها و تصاویری که در این صفحه به اشتراک گذاشته اید را مشاهده کرده و آنها را بپسندند یا برای آنها کامنت بگذارند.

دانلود لاین برای کامپیوتر و اندروید

Admin بازدید : 41 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا دوست دارید با دانلود یک نرم افزار کم حجم و ساده ، از این پس بتوانید به سادگی از صفحه نمایش دستگاه خود عکس برداری کنید؟ حتماً شما هم کلمه اسکرین شات به گوشتان خورده است ؛ اسکرین شات اصطلاحاً به تصویری گفته می شود که از صفحه نمایش فعلی دستگاه شما ثبت شده باشد ؛ اکنون در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران گرامی را با نرم افزار ساده جهت تهیه اسکرین شات های حرفه ای آشنا کنیم. با ما در معرفی و دانلود Capture Screen Plus 1.1.0 همراه باشید.

Capture Screen Plus1

Admin بازدید : 19 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تصور کنید از این پس بتوانید در سریع ترین زمان ممکن ، اسناد مورد نظر خود را با فرمت PDF تبدیل کنید! دیگر نیازی به استفاده از اسکنرها و نرم افزارهای واسطه برای اسکن و تبدیل تصویر خروجی به فرمت PDF نیست ! از این پس به سادگی می توانید به کمک دوربین دیوایس های آندرویدی خود ، اسناد کاغذی مورد نظرتان را اسکن کرده و آنان را در فرمت PDF ذخیره سازی کنید. با ما در معرفی اپلیکیشن فوق العاده Camera 2 PDF Scanner 2.1 همراه باشید.کافی است این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید.

دانلود نرم افزار اسکن اسناد و تبدیل آنان به فرمت PDF

Admin بازدید : 39 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شرکت ایرانسل یکی از شرکت هایی بود که گام های موثری در پیشرفت و همچنین معرفی خدمات بیشتر برای کابران سیم کارت های اعتباری برداشت و همین موضوع باعث شد تا شرکت سیم کارت های این شرکت که زیر مجموعه یک شرکت بین المللی به نام MTN است به یکی از بهترین ها تبدیل شوند. این شرکت خدمات گسترده ای را برای کابران خود در نظر گرفته است که هرکدام از آن ها در زمان خاص و همچنین با دستورالعمل خاصی برای همگان معرفی می شوند، اما موضوع مهم این است که اطلاع از تمامی این طرح ها و خدمات بسیار دشوار است. حالا شرکت ایرانسل برای رفع این مشکل و همچنین کمک به کابران خود برای ارتباط کامل تر و صحیح تر با شرکت ایرانسل تصمیم به انتشار نرم افزار ایرانسل من یا MyIrancell کرده است.این نرم افزار را از سایت نیوفوراندروید برای تبلت یا گوشی اندروید خودان دانلود کنید تا استفاده از خدمات ایرانسل برای شما اسان تر شود.

دانلود نرم افزار رسمی ایرانسل برای اندروید | MyIrancell

Admin بازدید : 39 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار رسمی رایتل برای اندروید که با نام Rightel 1.0 اماده ی دانلود کرده ایم استفاده از خدمات رایتل را به طور گسترده در اختیار شما قرار می دهد. همانطور که شما هم اطلاع دارید شرکت رایتل توانسته است پس از معرفی خدمات خود، در مدت کوتاهی به پیشرفت چشمگیری دست پیدا کند و اکنون نیز به شدت در حال افزایش خدمات خود برای کاربرانش است و همین موضوع باعث شده است تا این شرکت تصمیم ورود به سیستم عامل اندروید را بگیرد. برای شروع شرکت رایتل یک نرم افزار را برای اندروید بصورت رسمی منتشر کرده است که به کاربران خود این اجازه را می دهد تا براحتی برخی از نیازهای خود را برطرف کنند. این نسخه از نرم افزار رسمی Rightel شما را قادر به انجام کارهایی مانند خرید کارت شارژ ۲ و ۵ و ۱۰ هزار تومانی برای سیم کارت، ثبت برای دریافت سیم کارت جدید، معرفی کلی شرکت رایتل، ثبت نام در گیم سنتر و … .این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید تا استفاده اسان تری از خدمات رایتل در اندروید داشته باشید.

دانلود نرم افزار رسمی رایتل برای اندروید | Rightel 1.0

Admin بازدید : 31 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا علاقمند هستید که بتوانید تصاویر خاطره انگیز خود را به وسیله اسلایدشوهایی زیبا ، برای همیشه در قالبی ماندگار و به یاد ماندنی ذخیره سازی کنید؟ اسلایدشوها ، ویدیوهایی زیبا هستند که از عکس های شما تهیه می گردند ، تا پیش از برای تهیه اسلایدشوها حرفه ای ، نیازمند کامپیوتر و استفاده از نرم افزارهایی پرحجم و گاها با کاربردی سخت بودید ، اما اکنون می خواهیم این مژده را به شما کاربران گرامی بدهیم که از این پس می توانید در دستگاه های آندرویدی خود ، تصاویر خاطره انگیز و دوست داشتنی خود را وارد کرده و با قرار دادن یک موزیک پس زمینه ، ویدیوهایی زیبا را خلق کنید. .پس نرم افزار Photo Slideshow Maker را برای اندروید دانلود کنید تا بهترین اسلایدشو ها را بسازید و همه را شگفت زده کنید.با ما در معرفی نرم افزار اسلاید شو میکر همراه باشید

Photo Slideshow Maker1 ساخت اسلایدشو برای اندروید

Admin بازدید : 27 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر از ظاهر ساده و همیشگی اندروید خسته شده اید، اگر قصد دارید کارایی محیط موبایل خود را افزایش دهید بدون شک لانچر GO Launcher EX Prime می تواند انتخاب مناسبی برای تمام کاربران از جمله افراد خوش صلیقه باشد. هرکاربری دوست دارد تا محیط سیستم عامل گوشی موبایلش بگونه ای باشد که بتواند به آسانی به بخش های مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. برای تغییر در محیط کلی، ظاهر و امکانات اندروید می توان از لانچر های مختلف استفاده کرد که هرکدام از آن ها یک ویژگی خاص خود را دارند. GO Launcher EX Prime یکی از بهترین و معروف ترین لانچرهای موجود برای اندروید است و کاربردی بودن آن موجب شد تا در سال گذشته در بین محبوب ترین نرم افزارهای اندروید قرار بگیرد. استفاده از این لانچر علاوه بر زیبایی محیط سیستم عامل با توجه به سلیقه شما، باعث افزایش کارایی آن می شود.با ما در دانلود نرم افزار لانچر GO Launcher EX Prime 5.02.1 برای اندروید همراه باشید تا بهترین ظاهر را در اندروید داشته باشید.نرم افزار لانچر GO Launcher EX Prime 5.02.1

Admin بازدید : 25 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا شما هم دوست دارید با نصب یک نرم افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند ، قادر باشید حرفه ای ترین ویرایش ها را در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود بر روی تصاویرتان اعمال کنید؟ نرم افزار Afterlight با ظاهری ساده و در عین حال عملکرد و ابزاری قدرتمند ، تنها در چند ثانیه شما را به هدف مورد نظرتان خواهد رساند. نرم افزار Afterlight در مجموع دارای ۱۵ افکت و ابزار قدرتمند و فوق العاده برای تغییر در جزئیات تصاویر شماست. دیگر نیازی نیست برای استفاده از تصاویر در شبکه های اجتماعی در دستگاه های آندرویدی ، پیش از آن تصاویر خود را در نرم افزارهایی نظیر فتوشاپ و یا… در کامپیوتر ویرایش کنید ؛ به کمک نرم افزار فوق العاده Afterlight ، از این پس قادر هستید برترین افکت ها و ویرایش ها را تنها در چند لحظه کوتاه بر روی عکس های خود اعمال کنید. با ما در معرفی تکمیلی این نرم افزار همراه باشید.

Afterlight1

Admin بازدید : 31 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تصاویر خود را تنها با یک انتخاب به شکلی حرفه ای تبدیل کنید !با دانلود این نرم افزار برای اندروید می توانید تصحیح حرفه ای برای افزایش کیفیت تصاویر داشته باشید.Perfectly Clear یک فیلتر و یا بهینه ساز تصویر نیست ؛ این نرم افزار برنده یک جایزه بزرگ در زمینه تکنولوژی زیبا سازی و تصحیح تصاویری است که دوربین شما آنان را به شکلی نا مناسب به ثبت رسانیده اند. با یک انتخاب ساده و در عرض چند ثانیه کوتاه ، ۱۲ اصلاح و یا تصحیح جدید از تصویر انتخابی در اختیارتان قرار می گیرد که تمامی آنان برای سلایقی خاص بسیار حرفه ای و فوق العاده می باشند. از این پس می توانید لحظات زندگی خود را در نماهایی زیبا و با کیفیت ثبت و ذخیره سازی کنید ! نرم افزار Perfectly Clear هیچ افکت و یا فیلتر خاصی را بر روی تصویر شما اضافه نمی کند ؛ در واقع این نرم افزار زیبایی و جذابیت تصویر شما را دوچندان می کند ؛ گویی که این تصویر را با یک دوربین حرفه ای ثبت کرده باشید.

Perfectly Clear1

Admin بازدید : 27 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

شاید برایتان پیش آمده باشد که در برخی مواقع خواسته باشید که کسی به شما زنگ بزند یا برایتان اس ام اس ارسال کند تا به بهانه ی آن هم که شده از جمعی خارج شوید! اما هرچه منتظر مانده اید چنین اتفاقی نیفتاده است. اما قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم که توسط آن می توانید در زمان دلخواه و در هر کجا که باشید اس ام اس و حتی زنگ Fake داشته باشید. شاید به نظرتان این کار غیر ممکن به نظر برسد اما برنامه Fake Call & SMS & Call Logs PRO 4.2 این کار را ممکن کرده است.کافی است یک شماره و یک متن دلخواه انتخاب کنید تا هر زمان که خواستید همان متن برایتان ارسال شود یا همان شماره به شما زنگ بزند. به این ترتیب قادر خواهید بود تا از جمعی خارج شوید تا به بهانه کاری رد گم کنید! البته این مورد؛ تنها کاربرد این برنامه نمی باشد و به طور حتم می توانید از ان استفاده های دیگری نیز داشته باشید که بستگی به کاربرد شما از برنامه داشت.

Fake Call & SMS & Call Logs PRO 4.2

Admin بازدید : 29 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزاری بسیار کاربردی و مهم برای کاربران آندروید و به ویژه برای کسانی که به موضوعات اقتصادی و قیمت روزانه اقلام مختلف نیاز دارند. این نرم افزار می توانید قیمت وسایل و کالاهای مختلف الکترونیکی، ارز، سکه و … را نمایش دهد. قیمت هایی که توسط برنامه “نبض بازار” نمایش داده می شود از منابع دقیق و قابل اعتماد گرفته می شود. نبض بازار از چندین منبع مختلف برای نمایش قیمت ها استفاده خواهد کرد که همگی آنها معتبر هستند پس نگرانی از بابت صحبت قیمت ها نخواهید داشت!یکی از ویژگی های بارز نرم افزار Nabze Bazaar این است که قیمت اجناس مختلف را دسته بندی های مشخص قرار داده است تا برای پیدا کردن قیمت هر وسیله با مشکلی مواجه نشوید. برای مثال قیمت گوشی های موبایل، قیمت ارز، قیمت دلار، قیمت لپ تاپ، قیمت ابزارهای جانبی موبایل، قیمت ابزارهای جانبی کامپیوتر و … هر کدام در یک دسته بندی قرار دارند تا به سادگی بتوانید به کالای مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. حتی نبض بازار به محض وارد شدن به برخی از همین بخش ها، زیر مجموعه های دیگری نظیر شرکت سازنده نیز در نظر گرفته است تا کار کاربران برای پیدا کردن محصول ساده تر از پیش شود.

Nabze Bazaar 1.0

Admin بازدید : 33 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با دانلود نرم افزار Data Recovery for Android می توانید اطلاعات پاک شده مثل عکس و فیلم و… را در اندروید ریکاوری کنید.پاک شدن اطلاعات داخل گوشی یکی از مشکلاتی است که همه کاربران نگران آن هستند؛ چرا که این اطلاعات در مدت زمانی طولانی جمع آوری شده است و اگر به یک باره از گوشی شخص پاک شود به طور حتم مشکلاتی را پیش خواهد اورد. به ویژه اگر آن شخص از اطلاعات مذکور نسخه بکاپ نیز تهیه نکرده باشد که در این حالت دیگر کاربر قادر به بازگردانی اطلاعات به داخل گوشی خواهد نخواهد بود. اما با عرضه نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات این مشکل تا حد زیادی حل شد. نرم افزار ریکاوری قادر هستند تا اطلاعات پاک شده اعم از تصاویر، فیلم ها، آهنگ ها و فایل های مختلف را دوباره بازیابی نمایند. نرم افزارهای بازیابی اطلاعات بسیار زیادی نیز تاکنون عرضه شده است که هرکدام از آنها دارای قابلیت هایی می باشند. اما این بار نرم افزار Wondershare Data Recovery for Android 1.0.0.18 را برایتان آماده کرده ایم که ویژه بازیابی از سیستم عامل اندروید طراحی شده است. این نرم افزار که بر روی ویندوز نصب می شود به کاربران این قابلیت را می دهد تا فایل های پاک شده خود را از گوشی های اندروید بازیابی نمایند. این فایل ها می تواند شامل تصاویر، فیلمها، فایل های صوتی و … باشند.

Wondershare Data Recovery for Android 1.0.0.18

Admin بازدید : 39 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

|دانلود نیمباز برای چت و گفت گو رایگان در اندروید|

مسنجر نیمباز Nimbuzz Messenger 3.2.0 یکی از محبوب ترین مسنجرها می باشد که نسخه های مختلف آن برای سیستم عامل های مختلف نظیر آیفون، اندروید، جاوا، سیمبیان، ویندوز و … عرضه شده است و این بار نسخه آندرویدی این نرم افزار را برایتان آماده کرده ایم. مسنجر نیمباز، یک مسنجر قدرتمند نظیر یاهو مسنجر می باشد که با استفاده از یک آی دی و یک پسورد شما را به متصل کرده و می توانید با دوستان خود چت و گفتوگو کنید. این برنامه برای برقراری ارتباط از اتصال اینترنت استفاده می کند و برای این که با دوستان خود چت کنید نیاز به اتصال اینترنت دارید. البته قابلیت تماس بدون استفاده از اینترنت نیز در نیمباز نیز وجود که هزینه اندکی برای شما دارد، اما شما به وسیله آن قادر به برقراری تماس های بین المللی با کیفیت بالا را خواهید داشت. یکی از قابلیت های جالبی که مسنجر Nimbuzz Messenger دارد این است که شما به وسیله آن قادر خواهید بود تا با مسنجرهای دیگر نظیر یاهو مسنجر، جی تاک، فیس بوک، لایو مسنجر نیز در ارتباط باشید. نیمباز به کاربران قابلیت ارسال تصویر و فایل را نیز می دهد و تنها کافی است تا آی دی شخص مقابل را داشته باشید تا بتوانید به سادگی برایش فایل ارسال کنید.با ما همراه باشید با دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار نیمباز برای اندروید!

Nimbuzz Messenger 3.2.0

Admin بازدید : 35 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با دانلود نرم افزار بسیار مفید برای ساخت عکس های کلاژ موافق هستید؟با ما همراه باشید تا با معرفی Photo Collage Maker 1.6 یک برنامه کامل داشته باشید. اگر شما هم از دوست داران شبکه های اجتماعی از جمله شبکه ذبه اشتراک گذاری عکس اینستاگرام باشید ، حداقل یک بار با واژه ی کلاژ برخورد داشته اید ، کلاژ به چه معناست؟ برای پاسخ دهی به این پرسش به ویکیپدیا مراجعه می کنیم تا معنا و مفهوم کلی آن را دریابیم :

“چسبانه‌کاری یا کلاژ (به فرانسوی: Collage) روشی در تولید آثار تجسمی است که در آن مصالح و مواد مختلف (چون کاغذهای رنگی، مقوا، پارچه، ریسمان، بریده روزنامه، عکس و جز اینها) را بر سطح بوم، تخته یا مقوا با ترکیب توامان و مناسب می‌چسبانند. و گاه با نقاشی و طراحی به تکمیل آن می‌پردازند. به اثری که از چسبانه‌کاری به دست‌می‌آید چسبانه می‌گویند. ”

امروزه در دنیای مجازی ، کلاژ ها به معنای تصاویری به هم پیوسته با آرایشی فانتزی هستند که به صورت هنری در کنار هم قرار گرفته و تشکیل یک عکس مستقل را می دهند. برای ایجاد کلاژ توسط نرم افزارهای ویرایشی عکس ، نیازمند صرف زمان بسیاری هستید ؛ همچنین ممکن است در انتها از نتیجه ی کار که معمولاً تصویری ساده خواهد بود راضی نباشید. برای خلق کلاژهای هنری خارق العاده به صورت حرفه ای ، لازم اسا از اپلیکیشن مربوط به این کار استفاده کنید. اگر در سیستم عامل ویندوز یا مک باشید ، برای ایجاد کلاژ می توانید از وب سایت آنلاین سازنده کلاژ استفاده کنید ؛ اما در این مطلب از سایت نیو فور اندروید ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با یک نرم افزار کلاژ میکر آشنا کنیم تا قادر باشید در دستگاه های خود به صورت مستقیم کلاژهایی بسیار زیبا را بسیازید. با ما همراه باشید.

تصاویر کلاژ

Admin بازدید : 39 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار VideoShow Pro – Video Editor 3.6.1 یک نرم افزار کاربردی بسیار مفید برای ویرایش فایل های ویدئویی و فیلم ها است.در گذشته ، برای انجام هر ویرایش ساده بر روی فایل های ویدیویی ، از نرم افزارهای حجیم و حرفه ای و گاهاً پیچیده در محیط سیستم عامل ویندوز استفاده میشد. برای مثال قرار دادن یک واترمارک ساده و یا انجام یک تغییر سایز ، ممکن بود ساعت ها به طول بینجامد ، اکنون شرایط تغییرات بسیاری کرده است ، در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری جدید جهت ویرایش ساده انواع فایل های ویدیویی در اسمارت فون ها و تبلت های شخصی آشنا کنیم. VideoShow یک تجربه خارق العاده در ویرایش فایل های ویدیویی برایتان به وجود می آورد ، تنها با انجام تعدادی تغییرات کوچک ، می توانید پروژه ای حرفه ای و فوق العاده را خلق کنید. تنها کافیست فایل ویدیویی مورد نظرتان را به محیط نرم افزار وارد کنید و با استفاده از عکس ها ، موزیک ها و یا افکت ها و فیلترها ویرایش های بی نظیری را بر روی آن اعمال کنید. این نرم افزار یک نرم افزار ویرایشگر ویدیویی به صورت All-in-One بوده که به عنوان قدرتمندترین ابزار ویرایش ویدیو در دنیای آندروید به شمار می رود ، این نرم افزار تمامی ابزارهای ویرایشی را به صورت یکپارچه فراهم ساخته است تا بتوانید کامل ترین استفاده را از کاربردهای آن ببرید.

دانلود نرم افزار ویرایش فیلم

Admin بازدید : 47 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

این بار قصد معرفی یکی از بهترین و امن ترین مسنجرهای اندروید که Telegram نام دارد را داریم.مسنجر تلگرام را برای اندروید دانلود کنید. تلگرام یکی از برترین و زیباترین مسنجرهای اندرویدی است که اینترفیسی فوق العاده شکیل و زیبا دارا می باشد. این مسنجر قابلیت ارسال متن، عکس و ویدئو را برای کاربران سراسر دنیا فراهم کرده است و کاربران می توانند با سرعتی بسیار بالا اقدام به ارسال فایل ها و متن های خود بنمایند. این مسنجر نسبت به مسنجرهای دیگر، دارای سرعت بسیار بالاتری می باشد و همچنین امنیت آن نسبت سایر مسنجرها بیشتر می باشد، چرا که متن های ارسالی را به صورت کد شده، میفرستد.

نرم افزار مسنجر تلگرام

Admin بازدید : 41 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا شما هم با رفتن به یک مهمانی و یا حضور در مجالس شلوغ ، نگران این موضوع هستید که مبادا آراستگی ظاهری تان برهم خورده باشد؟ حتماً برای شما هم پیش آمده است که در هوایی با وزش باد به بیرون از خانه رفته باشید ، بعد از رسیدن به محل مورد نظرتان ، ممکن است بخواهید وضع فعلی موهای خود را بررسی کنید ، اما در صورتی که آینه به همراه ندارید ، تیم نیو فور آندروید دانلود نرم افزار Mirror 2.3.2 را به شما پیشنهاد می کند ! اکنون دیگر نیازی نیست حتما یک آینه را در کیف خود حمل کنید ، اینه را در اسمارت فون و یا تبلت آندرویدی خود نصب کنید تا از این پس یک آینه جالب با امکاناتی کاربردی را همیشه به همراه داشته باشید. ما را در معرفی جزئیات تکیمیلی این نرم افزار همراهی نمائید.نرم افزار Mirror را برای اندروید دانلود کنید تا اندروید خود را به یک آینه ی واقعی با امکانات عالی تر مثل زوم روی صورت داشته باشید.

نرم افزار آینه برای اندروید

Admin بازدید : 36 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یکی از بهترین نرم افزار های مسیر یاب برای اندروید که با gps گوشی کار می کند.این برنامه را به همراه نقشه آفلاین تمام ایران دانلود کنید.تاکنون نرم افزارهای بسیار زیادی در زمینه موقعیت یابی و مکان یابی برای اسمارت فون های اندرویدی عرضه شده اند که هر کدام از آنها قابلیت هایی متفاوت داشته اند. اما نکته ای که در همه آنها مشترک بوده است این است که همه برای پیدا کردن موقعیت مکانی و مکانی که در آن قرار دارند، از آنها استفاده می کنند. شرکت هایی که نرم افزار عرضه می کنند سعی می کنند با قرار دادن قابلیت هایی مختلف و جدید در برنامه های خود کاربران بیشتری را جذب کنند. انتظاری که کاربران از برنامه های GPS و مکان یاب دارند، این است که این برنامه ۳ قابلیت داشته باشند:

  • قابلیت موقعیت یابی و به دست آوردن مکان کاربران در حالت آفلاین
  • نمایش موقعیت مکانی در زمانی سریع
  • پشتیبانی از مکان های بسیار بیشتر و پوشش دادن مناطق مختلف.

نرم افزار gps اندروید

Admin بازدید : 79 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بدون شک یکی از پیچیده ترین و عجیب ترین موجودات زمین، انسان ها هستند زیرا هر بخش و قسمتی از بدن ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود را دارد. آناتومی های مختلفی از بدن انسان تهیه که به اشکال مختلف منتشر شده اند از کتاب گرفته تا نرم افزار های مختلف. اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که دوست دارید کامل ترین آناتومی بدن انسان را در گوشی موبایل و یا تبلت خود داشته باشید ما به شما استفاده از دانلود نرم افزار Essential Anatomy را پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار یکی از حرفه ای ترین آناتومی هایی است که برای اندروید منتشر شده است بگونه ای که می توانید تمامی بخش های داخلی بدن را به صورت سه بعدی تماشا کنید و بخش های مختلف آن را با جزئیات تماشا کنید.

با ما با دانلود نرم افزار اندروید Essential Anatomy همراه باشید تا آناتومی بدن انسان را در اندروید داشته باشید.

Essential Anatomy 3 v1.1.3 آناتومی بدن انسان

Admin بازدید : 13 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید OfficeSuite 8 ورژن جدید

احتمالا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چقدر خوب بود اگر امکان اجرا برنامه های کاربردی مانند نرم افزار آفیس روی اندروید وجود داشت و تا به حال برنامه های گوناگونی را در این رابطه دانلود کرده اید که هیچ یک از آن ها نتواسته آن گونه که باید شما را قانع کند .اما امروز ما برای شما نرم افزار OfficeSuite 8 را آماده دانلود کرده ایم که می تواند برای شما تمام امکانات نرم افزار آفیس را روی موبایلتان ایجاد کند به گونه ای که با استفاده از آن نیاز شما به کامپیوتر برای اجرای و ایجاد فایل های doc به طور کامل از بین خواهد رفت.پس با ما با دانلود نرم افزار آفیس برای اندروید همراه باشید.

نرم افزار آفیس برای اندروید

Admin بازدید : 25 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار ها و اپلیکیشن های زیادی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده اند که هرکدام از آن ها برای کاری خاص و ویژه طراحی می شوند، برخی از برنامه ها نیز به عنوان سرگرمی تهیه می شوند که این دسته از نرم افزار های اندروید از محبوبیت زیادی هم برخوردار هستند از این دسته برنامه های جالب می توان به  نرم افزار های ترکیب چهره اشاره کرد که یکی از بهترین آن ها Friend Blender – Swap Faces 1.0.3 است. این نرم افزار ابتدا چهره های مورد نظر شما را دریافت کرده و سپس به شکلی که دوست دارید آن ها را با یکدیگر ترکیب و یا جابه جا می کند و به این ترتیب حتما می توانید تصور کنید که نتیجه ی نهایی به چه اندازه وحشتناک خواهد درامد! تصور کنید شما در کنار یک فرد خوش اندام ایستاده اید که چهره یک مرد با سبیل های تاب داده شده را دارد و یا عکس شما در کنار دوستاتان که البته صورت هر دو شخص صورت شماست.

با ما با دانلود برنامه اندروید جابه جایی صورت با بدن در تصاویر همراه باشید تا مدت ها سرگرم شوید و بخندید!

دانلود نرم افزار جابه جایی صورت با بدن

Admin بازدید : 23 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

| نرم افزار آموزش شعبده بازی برای اندروید|

|دانلود برنامه بسیار جالب شعبده باز شو برای یادگیری سریع حقه های شعبده بازی |

شعبده بازی یکی از شیرین ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالمی است که می توانید با آن ساعت ها دیگران را سرگرم کنید. مهمترین اصل های شعبده بازی دانستن راز و اجرای صحیح و بدون نقص آنهاست به همین دلیل یک شعبده باز حرفه ای معمولا کاملا خونسرد و طبیعی رفتار می کند تا تماشاگران کوچکترین شکی به حقیقت و راز آن نبرند. برنامه ای که در اکنون قصد معرفی آن را در سایت نیو فور اندروید داریم “شعبده باز شو” نام دارد و همانطور که از نامش پیداست می تواند شما را به یک شعبده باز خبره تبدیل می کند، تنها لازم است که راز هایی را که در این اپلیکیشن برای شما تعبیه شده اند را بیاموزید و تا جایی که می توانید آن ها را تکرار و تمرین کنید تا بتوانید بدون کوچک ترین مشکل آن ها را در برابر سایرین انجام دهید.

 نرم افزار شعبده باز

Admin بازدید : 21 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

| دانلود نرم افزار استقال مخصوص سیستم عامل اندروید |

|جدیدترین اخبار تیم استقال را با دانلود این برنامه |

استقلالی هستید! استقلال معمولا تیم پر حاشیه ای بوده است و دنبال کردن اخبار آن کار سختی بوده است و در مقابل دنبال کردن اخبار در سایت های خبری مختلف بسیار سخت و زمانبر است. ما به تمامی استقلالی ها پیشنهاد می کنیم که برای دریافت آخرین اخبار و نتایج تیمشان از نرم افزار Esteghlal News استفاده کنند. این نرم افزار پس از نصب و اجرا شدن شروع به دریافت اطلاعات جدید از سرور پرقدرتش می کند و آن ها را در دسته بندی های مختلف و متنوعی برای شما نمایش می دهد تا طرفداران استقلال بتوانند از نتایج بازی های تیم آن هم بصورت زنده و آنی, اخبار بازیکنان سابق و حال استقلالی هم بصورت متنی و هم بصورت عکس و فیلم, جدول امتیازات لیگ برتر, لیست بازیکنانی که گل زده اند آگاه شوند و در نهایت اگر دوست داشتند از چت روم رایگان این نرم افزار استفاده کنند و با سایر هم تیمی های خود آشنا شوند.

نرم افزار استقلال

Admin بازدید : 27 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

| نرم افزار آموزش سریع آئین نامه برای گوشی های اندروید |

|یادگیری کاربردی برای قبولی در آزمون آئین نامه راهنمایی و رانندگی|

خیلی از داوطلبان دریافت گواهینامه ( پایه ۱ و ۲ و موتور سیکلت ) بیشتر از هر چیزی از آزمون های مقدماتی و نهایی آئین نامه ترس دارند چون این آزمون شامل بخش هایی مثل قوانین و مقررات, تابلو ها و علائم می باشد و همین پیچیدگی باعث می شود تا خیلی از افراد تازه کار با مشکل روبرو شوند و یا حتی در آزمون های مقدماتی نیز رد شوند. برای قبولی در آزمون های راهنمایی و رانندگی شما باید یک کتابچه که شامل تمام آموزه های لازم برای رانندگی و همچنین علائم و تابلو هاست را مطالعه کنید. در این نرم افزار کاربردی که برای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است سعی شده است تا به شیوه ای پویا و کامل و در عین حال ساده و روان تمامی علائم و نکات مهم و ضروری به شما آموزش داده شود. این نرم افزار که توسط چند تن از برنامه نویسان خلاق ساخته شده, بسیار سبک, کم حجم و دارای محیطی ساده است.

 آموزش آئین نامه

Admin بازدید : 19 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

تیم مورد علاقه شما چیست؟ پرسپولیس؟ استقلال؟ اگر شما هم جزء میلیون ها طرفدار تیم محبوب پایتخت یعنی پرسپولیس می باشید و دوست دارید که اطلاعات دقیق و بروزی را در مورد تیم خود بدست بیاورید ما به شما استفاده از نرم افزار FC Perspolis را پیشنهاد می کنیم که با استفاده از آن بتوانید اطلاعات نابی را در مورد تیم محبوب خود یعنی پرسپولیس تهران بدست بیاورید. این برنامه که با استفاده از اینترنت کار می کند هر لحظه اطلاعات جدیدی را در مورد تیم محبوبتان در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب شما دیگر نیاز به جستجو در بین سایت های مختلف برای بدست آوردن اطلاعات جدید ندارد.

نرم افزار پرسپولیس

Admin بازدید : 27 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا می خواهید با دانلود یک نرم افزار بسیار مفید برای اندروید منوی استارت ویندوز ۸ خود را به اندروید اضافه کنید و از این اپشن جالب استفاده ببرید؟بعد از آن که تلفن های همراه دارای سیستم عامل اندروید به طور همگیر در آمد کار با تلفن های همراه نیز بسیار ساده تر شد. اما با این همه سادگی که در کار با تلفن های هوشمند بوجود آمده روز به روز نرم افزار های متعددی برای ساده تر کردن کار با این دستگاه ها روانه بازار می شود که می توان گفت که از میان این برنامه ها نرم افزار هایی که هر چه بیشتر سیستم عامل اندروید را به ویندوز نزدیک می کند دارای محبوبیت بیشتری در بین کاربران می باشد. یکی از این برنامه ها که امروز ما آن را برای شما آماده کرده ایم Taskbar Premium نام دارد که می تواند منو استارت وسندوز ۸ را در اندروید شما ایجاد کند.با ما با دانلود این برنامه همراه باشید.

Taskbar Premium 4.3.2256

Admin بازدید : 31 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با دانلود یک نرم افزار امنیتی قدرتمند و جدید برای اندروید موافق هستید؟ ورژن جدید آنتی ویروس و اپ لاکر CM Security- AppLock&AntiVirus را دانلود کنید.تنها مدتی بعد از انتشار سیستم عامل اندروید و افزایش چشمگیر محبوبیت آن خیلی از هکر ها و ویروس نویس ها تصمیم گرفتند تا زمینه فعالیت خود را از کامپیوتر ها به موبایل ها و تبلت ها ارتقا دهند زیرا اشتراک گذاری و تبادل فایل ها در این دستگاه های اندرویدی بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می شود تا ویروس ها به راحتی و به سرعت بین کاربران مختلف منتشر شود. با اینکه تعداد ویروس هایی که برای این سیستم عامل منتشر شده اند بسیار کم و در مقابل تعداد بد افزارهای ویندوز بسیار ناچیز به شمار می آیند اما همین تعداد نیز می توانند برای افراد مختلف مشکل ایجاد کند. نرم افزار های بسیار متنوعی برای مقابله با ویروس های اندرویدی ساخته شده اند حتی شرکت های معروفی مثل نود ۳۲ و Avira پا در این زمینه گذاشتند اما نتوانستند آنطور که باید نیاز های کاربران را برطرف سازند. CM Security- AppLock & AntiVirus یکی از جدیدترین برنامه های امنیتی اندروید است که به تازگی برای اندروید منتشر شده است.

CM Security- AppLock & AntiVirus 2.2.5 آنتی ویروس اندروید

Admin بازدید : 26 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با دانلود یک نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید موفق هسیتد؟فوتو لب Pho.to Lab PRO – photo editor  ابزاری کامل برای این کار است.همیشه ما از عکس هایی که می اندازیم به اندازه کافی رضایت نداریم و دوست داریم که آن ها را با استفاده از نرم افزرا های ویرایشگر تا حدی دستکاری کنم و به آن شکلی که می خواهید در بیاوریم. همانطور که می دانید برای این کار نرم افزار های گوناگونی طراحی و ساخته شده است که شما می توانید آن ها را به سادگی بر روی تلفن همراه و یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید خود نصب کرده و از آن ها استفاده نمایید یمی از این دسته نرم افزار های کاربردی که ما امروز برای شما آماده کرده ایم Pho.to Lab PRO – photo editor نام دارد که می تواند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار بدهد.

Pho.to Lab PRO - photo editor v2.0.216

Admin بازدید : 29 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

به دنبال بهترین نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی برای اندروید هستید؟ Video Converter یک نرم افزار قدرتمند برای دانلود شما اماده شده است!

بدون شک شما هم تاکنون با پیام های خطایی مبتنی بر پشتیبانی نکردن فرمت فیلم مورد نظرتان مواجه شده اید و یا اینکه زمان به اشتراک گذاری یک فیلم متوجه حجم بالای آن شده باشید و یا به هر دلیلی قصد تغییر فرمت فایل های ویدیویی را داشته باشید و برای این کار با مشکل روبرو شده باشید, ما به شما و هر عزیز دیگری که این مشکل را داشته باشد استفاده از اپلیکیشن Video Converter را به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند فرمت های تصویری مختلف را دریافت و آن ها را با فرمت های گوناگون ذخیره کنید. این نرم افزار طیف گسترده ای از پسوند های رایج را به یک دیگر تبدیل می کند از جمله   mp4, Avi, DVD, Flv, Wmv, Mp3, ipod, PS3, iPad را می تواند به یکدیگر تبدیل کند که در نوع خود باور کردنی نیست.

Video Converter

Admin بازدید : 115 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یکی از بهترین نرم افزار ها در رابطه با روتوش و ترمیم چهره است که برای سیستم عامل اندروید ساخته شده که می توانید دانلود کنید.یک عکس زمانی می تواند خاطره ساز باشد که شما احساس کنید که در آن زیبا هستید و یا اینکه حداقل مشکلات ظاهریتان پیدا نباشد. راه های بسیار زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید صورت خود را روتوش و ترمیم کنید اما همانطور که می دانید استفاده از این روش ها همیشه ساده نیست برای مثال استفاده از ترفند های فتوشاپ که معروف ترین برنامه در این زمینه است برای خیلی از کاربران مبتدی ناشناخته و پیچیده است به همین دلیل اپلیکیشن هایی برای اندروید ساخته شده است که با استفاده از آن ها می توانید به سادگی و بدون دانستن نکات و ترفند های پیچیده، چهره ی خود را در تمامی عکس ها حتی عکس هایی که با دوربین گوشی یا تبلت نگرفته اید روتوش و ترمیم کنید تا به این شکل چهره ی شما و دوستانتان زیبا تر و در نهایت جالب تر به نظر برسد، Facetune یکی از بهترین نرم افزار های روتوش برای دستگاه های اندرودی است.

نرم افزار اندروید رتوش عکس

Admin بازدید : 39 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازار نام یکی از مطرح ترین مارکت های اندروید است که طرفداران بسیار زیادی دارد.این بار ورژن جدید این برنامه را از سایت نیو فور اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.بازی ها و نرم افزار های اندرویدی روز به روز در حال گسترش هستند و روزانه تعدادی زیادی اپلیکیشن در سطح جهان منتشر می شود، سایت ها و برنامه های زیادی هستند که کاربران مختلف را برای انتخاب و یافتن بهترین های اندرویدی راهنمایی می کنند و آخرین نرم افزار ها و گیم ها را معرفی می کنند مثل سایت گوگل پلی و یک برنامه ایرانی به نام بازار که کارکردی شبیه Google Play و حتی در برخی موارد بهتر و کارامد تر. بازار محیطی را فراهم می کند تا برنامه نویسان ایرانی آخرین دستاورد های خود را در یک محیط ساده به کاربران و مردم فارسی زبان سراسر دنیا معرفی کنند. بازار دسته بندی های مختلفی دارد از جمله بازی، نرم افزار، پربازدید ترین های رایگان، پرفروش ترین ها که باعث می شود راحت تر و سریع تر به برنامه مورد نظر خود برسید.

‌Bazaar 6.0.1 برنامه بازار

Admin بازدید : 31 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حتما تا به حال در اینترنت عنوان هایی مثل نرم افزار های تقویت حافظه را دیده اید.با یک نرم افزار اندروید در این رابطه در خدمت شما هستیم.مطمئنا شما هم دوست دارید یک حافظه ی فوق العاده قوی داشته باشید اما اگر دست روی دست بگذارید و منتظر بمانید هیچ اتفاقی نخواهد افتاد بنابراین بهتر است که با اتجام تمرین های دقیق و حرفه ای شروع به تقویت ذهتان کنید. Lumosity نام یک برنامه حرفه ای است که این امکان را برای افراد فراهم می کند که به سادگی و با انجام چند تمرین ساده، ذهن و حافظه خود را تقویت کنند به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که این برنامه را از دست ندهید. در این برنامه تعدادی مرحله یا به اصطلاح بازی وجود دارد که شما باید آن ها را پشت سر هم انجام دهید که البته این بازی ها بسیار ساده هستند و بگونه ای انتخاب شده اند که بیشتر بخش حافظه مغز شما را درگیر می کند تا به این شکل در دراز مدت به حافظه ای قوی دست پیدا کنید. موضوع مهمی که باید به آن توجه داشته باشید که نباید این تمرین ها را بصورت گسسته و چند روز یکبار انجام دهید، در این صورت انتظار رسیدن به نتیجه مطلوبی را نداشته باشید، بنابراین هرروز تمرینات را بصورت پیوسته و همیشگی انجام دهید.پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید تا حافظه کوتاه و بلند مدت خود را تقویت کنید.

Lumosity 1.1.280 نرم افزار تقویت حافظه

Admin بازدید : 25 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یکی از بهترین نرم افزار های ساخته شده برای عکسبرداری است که با نام دوربین گوگل منتشر شده است.همیشه عکسهای خلاقانه و غیر معمول می تواند خاطره ساز باشد البته عکس های ساده و معمولی نیز جای خود را دارند اما تصاویر عجیب و غریب جذابیت بیشتری دارند مخصوصا در شبکه های اجتماعی. شرکت گوگل که سازنده سیستم عامل اندروید است هر از چند گاهی برنامه و بازی هایی را برای این سیستم عامل در سایت گوگل پلی منتشر می کند که همیشه هم با استقبال چشمگیری روبرو می شود، یکی از این برنامه ها Google Camera نام دارد که در زمینه عکاسی و تغییر آنی در تصاویر به شهرتی باور نکردنی دست پیدا کرده است. این برنامه همانند برنامه اصلی اندروید برای عکسبرداری است اما امکاناتی دارد که آن را از برنامه اصلی اندروید متمایز می کند برای مثال این برنامه امکانی را برای شما فراهم می کند که بتوانید به سادگی تصاویر ۳۶۰ درجه بگیرید که این قابلیت تا چند وقت پیش تنها در دست شرکت نکسوس با نام Photosphere بود که اکنون گوگل نرم افزار آن را برای تمامی کاربران منتشر کرده است.  نرم افزار دوربین گوگل برای اندروید

Admin بازدید : 49 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار تقویم جلالی 94 اندروید

Jalali Calendar 94 نام یک تقویم ویژه دستگاه های اندرویدیست که بصورت ویژه برای سال ۱۳۹۴ طراحی و منتشر شده است. همانطور که شما هم اطلاع دارید یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران اندرویدی با آن روبرو هستند این است که این سیستم عامل بصورت پیش فرض فقط تقویم میلادی دارد و همین موضوع باعث می شود تا تمایل به نصب تقویم های شمسی به شدت افزایش پیدا کند، تقویم جلالی یک تقویم شمسی است که به شما کمک می کند تا براحتی یک سررسید مجازی را در گوشی موبایل و یا تبلت خود داشته باشید و براحتی در ایام سال ۹۴ هجری شمسی جستجو کنید. این تقویم ویژگی های فوق العاده ای دارد که می تواند شما را قانع کند آن را دانلود و نصب کنید از جمله اینکه با استفاده از این برنامه ساده می توانید تاریخ میلادی را به تاریخ شمسی تبدیل کنید و یا همین کار را برعکس انجام دهید همچنین می توانید تمامی مناسبت های هر روز را بصورت دقیق در بخش پایینی هر صفحه از تقویم مشاهده کنید برای مثال در صفحه ماه فرودین مناسبت هایی نظیر آغاز نوروز، شهادت حضرت فاطمه فاطمه (س)، روز طبیعت، ولادت امام محمد باقر (ع)، روز ملی فناوری هسته ای و … نمایش داده خواهند شد.این نرم افزار را از سایت جدید برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

Admin بازدید : 32 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا برای پیدا کردن شماره های مختلف دچار مشکل می شوید و نیاز دارید که زمانی را برای شماره گیری مرکز ۱۱۸ اختصاص بدهید. به نظر شما چقدر خوب می شد که اطلاعات موجود در این مرکز به طور تمام و کمال در اختیار شما بود و دیگر نیاز به ارتباط با ۱۱۸ برای دریافت شماره تلفن های خود نداشتید. اکنون ما قصد دریم یک نرم افزار بسیار کاربری را به شما معرفی نماییم که با استفاده از آن شما می توانید هر شماره ای را که می خواهید به سادگی به دست بیاورید با استفاده از نرم افزار Android 118 بانک اطلاعات ۱۱۸ به طور کامل در دستان شما خواهد بود و به سادگی می توانید شماره تلفن های مورد نظر خود را بدست بیاورید.

Android 118 1.2

Admin بازدید : 19 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

MAVEN Music Player Pro 2.44.32

 

بدون شک یکی از کار های رایجی که کاربران اندرویدی با گوشی موبایل و یا تبلت خود انجام می دهند گوش دادن به موسیقی است به همین دلیل برنامه های مختلفی در این زمینه منتشر شده اند و MAVEN Music Player Pro یکی از آن دسته نرم افزار هاست که به محبوبیتی چشمگیری دست پیدا کرده است. این نرم افزار برخلاف پلیر های مشابهی که برای اندروید منتشر شده اند، حجم زیادی ندارد به همین دلیل نصب آن به هیچ عنوان باعث کاهش سرعت دستگاهتان نخواهد نشد درضمن محیطی که این برنامه دارد بسیار ساده و شیک طراحی شده است و با وجود اینکه بخش ها و ویژگی های زیاد و متنوعی دارد اما محیطی ساده و دلنشین دارد و به هیچ عنوان باعث سردرگمی نخواهد شد. همانطور که گفته شد این پلیر قدرتمند ویژگی های زیادی دارد که سازگاری با نسخه های قدیمی اندروید، جلوگیری از افت کیفیت صدا، توانایی نمایش تصاویر و متن های ضمیمه شده با موزیک ها، توانایی تغییر ظاهر و استفاده از تم های مختلف و… همگی از ویژگی های این اپلیکیشن جالب هستند.

Admin بازدید : 29 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

انتی ویروس اندروید Trustlook Antivirus & Mobile Security 2.5.5

دنبال یک آنتی ویروس قوی برای اندروید میگیردی؟Trustlook Antivirus Security یکی از بهترین ابزار های امنیتی آماده ی دانلود برای اندروید است.همانطورکه شما هم اطلاع دارید بد افزار های روز به روز در حال پیشرفت و گسترش هستند و این موضوع می توانند هر کسی را نگران کند، Trustlook Antivirus & Mobile Security نام یک آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند است که می تواند امنیت کاربرانی اندرویدی را در برابر ویروس ها و تروجان ها افزایش دهد. شیوه کار این برنامه به این شکل است که با جستجو در برنامه، بازی و بطور کلی تمامی فایل های موجود در حافظه داخلی و رم گوشی موبایل و تبلت سعی در پیدا کردن فایل های مشکوک می کند و در نهایت با شناسایی بد افزار ها آن ها را به شما معرفی و حذف می کند. باید به این موضوع اشاره داشت که سرعت پیمایش این آنتی ویروس در فایل های بسیار بالاست و تنها در مدت زمانی اندک می تواند تمام حافظه را بررسی کند. این برنامه حتی زمانیکه در حالت آماده باش است قابلیت بررسی و چک کردن فایل های جدیدی را که وارد دستگاه می شوند را داراست و این اطمینان را به شما می دهد که امنیت اطلاعات شما در هر حالتی حفظ خواهد شد.

Admin بازدید : 29 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار اندروید FingerSecurity 2.6.4

قابل اجرا تنها برروی دیوایس های سامسونگ

FingerSecurity نام برنامه ای فوق العاده کاربردی است که به کاربران موبایل و تبلت های شرکت Samsung این اجازه را می دهد تا قفل صفحه نمایش خود را به سادگی و آسانی باز کنند.گوشی ها و تبلت های هوشمند بیش تر از هر زمانی به ماربران خود نزدیک شده اند بگونه ای که می توان گفت بیشتر اطلاعات شخصی افراد در دیوایس های اندرویدیشان نگهداری می شود از عکس ها و تصاویر شخصی گرفته تا اطلاعات حساب های بانکی همگی بگونه ای در این دستگاه ها نگهداری می شوند و همین موضوع خیلی از افراد را نگران می کند به شکلی که حتی حراس دارند موبایل را برای ساعاتی از خود دور نگهدارند، راه حل ساده ای که می تواند اینطور افراد را آسوده خاطر کند استفاده از لاک اسکرین هاست، این ابزارک ها زمانیکه فردی بخواهد وارد سیستم عامل شود از آن یک الگوی امنیتی را می پرسد و درصورت صحیح بودن اجازه ورود را می دهد و جالب است بدانید که FingerSecurity هم یکی از بهترین لاک اسکرین هاسات.نرم افزار FingerSecurity  را برای اندروید دانلود کنید تا قفل صفحه نمایش خود را با اثر انگشت باز کنید.

Admin بازدید : 25 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Eye Color Studio Premium 2.4

دوست دارید چشماتون چه رنگی باشند؟! شما هم تاکنون عکس هایی از دوستان و نزدیکانتان را دیده اید که آن ها را با استفاده از برنامه های مختلف روتوش و تغییر داده اند تا بهتر به نظر برسند، برنامه Eye Color Studio Premium هم یکی از آن دسته نرم افزار هاست و همانطور که از نامش پیداست با استفاده از آن می توان رنگ چشم هایتان را به دلخواه تغییر دهید. این برنامه بسیار کم حجم، لیستی از رنگ چشم ها را به شما نشان می دهد تا به سلیقه خود تغییر دهید تا چهره تان بهتر و زیباتر از آنچه که هست به نظر برسد. نکته ی مهمی که در رابطه با این اپلیکیشن وجود دارد این است که نتیجه نهایی را بسیار بسیار طبیعی می سازد بگونه ای که کمتر کسی شک کند تصویرتان دستخوش تغییرات شده است.این برنامه جالب را از سایت جدید برای اندروید دانلود کنید و رنگ چشمایتان را تغییر دهید!

 

Admin بازدید : 33 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 نرم افزار جالب پیرکردن چهره

دوست دارید پیری خود را ببینید؟ همانطور که می دانید شرکت PiVi & Co برنامه های جالبی را منتشر کرده است که هر کدام از آن ها به شکلی خاص و حرفه ای ظاهر صورت شما را تغییر می دهند، AgingBooth هم نام یکی از این دسته برنامه هاست که می تواند به شکلی باور نکردنی تصویر دوران پیری شما را به نمایش درآورد. این نرم افزار سبک و کم حجم به اندازه ای به محبوبیت رسیده است که با استفاده از آن تصاویر بازیگران و خوانندگان معروف را دستکاری و در سطح جهانی منتشر کرده اند بنابراین پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. شیوه کار اپلیکیشن به این صورت است که ابتدا باید یک عکس از چهره فرد مورد نظر را به آن معرفی کنید ( می توانید همان لحظه یک عکس جدید بگیرید و یا از عکس های موجود در گالری استفاده کنید ) سپس شروع به آنالیز و بررسی چهره خواهد کرد و پس از آن شما باید نقاط مهمی از جمله بینی، لب و چشم ها را برای نرم افزار مشخص کنید تا بتواند یک تصور دقیق از چهره فرد داشته باشد و در نهایت با پردازش حرفه ای و دقیق چهره پیری فرد را نمایان می کند که می توانید آن را ذخیره و یا در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید تا پیر کردن چهره شما برایتان عادی شود!

Admin بازدید : 41 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار اندروید  CPU-Z

 

اگر شما هم جز آن دسته افراد بی شماری هستید که از تلفن همراه و یا تبلت خود اطلاعات خاصی در دست ندارید و حتی میزان سی پی یو و RAM و ROM دستگاه خود مطلع نیستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از نرم افزار های خاصی که برای دادن اطلاعات در این مورد به شما ساخته شده است استفاده نمایید و بدون هیچ درد سری و یا دانستن نکات فنی به اطلاعات کامل و دقیقی در مورد آن دست پیدا کنید. نرم افزار اندروید CPU-Z نتنها برای کسانی مناسب است که قصد دارند مشخصات کامل دستگاهشان را بدانند، بلکه برای کسانی که قصد خرید گوشی موبایل جدید را هم دارند بسیار ضروری و مفید است چون به آن ها کمک می کند تا بتوانند از سلامت باتری و سنسور های آن مطمئن شوند، پس با ما همراه باشید تا بصورت کامل تر با توانایی های این اپلیکیشن جالب و البته مفید آشنا شوید.

Admin بازدید : 13 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار رصدخانه ستاره شناسی و نجوم

برنامه DU Speed ​​Booster مدعی است که می تواند سرعت دستگاه اندرویدی شما را تا شصت درصد افزایش دهد و این کار را با بهینه سازی سیستم عامل اندروید و حذف فایل های اضافی و بدون استفاده انجام می دهد پس اگر از سرعت تبلت یا موبایل خودتان راضی نیستید و به دنبال یافتن سریع ترین راه و آسان ترین راه ممکن برای افزایش سرعت آن هستید به هیچ عنوان دانلود این فایل را از دست ندهید. متاسفانه خیلی از افراد تصور می کنند که این گونه برنامه ها با پاک کردن فایل های شخصی موجود در حافظه عملکرد آن را افزایش می دهد درصورتی که به هیچ عنوان اطلاعاتی را که شما ذخیره کرده اید دست نخواهند خورد پس نگران نباشید و DU Speed ​​Booster را دانلود و اجرا کنید. این برنامه عملیات پاکسازی و بهبود عملکرد را در چندین مرحله و بخش انجام می دهد تا کاربر تغییر را در استفاده کلی احساس کند، بخش هایی مثل اجرای بازی ها، برنامه ها، حذف فایل های اضافه، بررسی مجوز های برنامه های نصب شده و حتی جابه جایی فایل ها بین حافظه داخلی و خارجی.این نرم افزار را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

Admin بازدید : 31 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

http://dl.beheshtdl.in/92/mordad/Avast-Mobile-Security-Antivirus-3.JPG

اگر اطلاع داشته باشید آنتی ویروس های کامپیوتری هر سال توسط سایت AV که سایتی معتبر و جهانی  و به منظور تست و آزمایش آنتی ویروس ها و قدرت شناسایی آن هاست مورد تست قرار می گیرند .  اگر پیگیر نتایج به دست آمده از تست نهایی این سایت باشید حتما مطلع هستید که آنتی ویروس آواست جایگاه نخست و رتبه بهترین و سبک ترین آنتی ویروس دنیا را در سال ۲۰۱۲ به خود اختصاص داد.  پس می توان گفت آواست قابل اعتماد است و می تواند امنیت سیستم شما را تا حد خیلی بالایی تضمین کند .

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 65 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

http://dl.beheshtdl.in/92/esfand/any.jpg

امتیاز در گوگل پلی : ۴٫۵ از ۵

مطمئنا شما هم که صبح هنگام از منزل به بیرون می روید ، کارهایی را می بایست در زمان معین و مناسب انجام دهید ، قرارهایی با دوستان و همکارانتان دارید که باید سر موقع حود را به آن ها برسانید . اگر می خواهید این قرارها و کارها را فراموش نکنید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار فوق العاده Any.DO To Do List  استفاده کنید .  اینترفیس و محیط این نرم افزار ، آن قدر زیباست که در همان اولین ورود به آن ، متوجه می شوید که با یک نرم افزار کاملا حرفه ای و کار شده روبرو هستید.

ویژگی ها :

** پیگیری کارهایی که می خواهید انجام دهید در هرجا و هر زمان
** تنظیم یادآوری برای (کارهای ضروری)
** حذف وظایف با تکان دادن گوشی
** اولویت بندی وظایف بر حسب تاریخ، پوشه
** چک کردن کارها از صفحه اصلی (widget)
** ضبط کارها و بخش آن توسط برنامه(ضبط صدا)
** قابلیت گرفتن نسخه پشتیبان در کارت حافظه (SD card)
** ۲تم متفاوت (سیاه و سفید)

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

Admin بازدید : 23 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

http://dl.beheshtdl.in/93/farvardin/splash.jpg

قرآن حبل المتین محصولی است ۴ ساله که در سال ۸۷ طرح اولیه و در سال ۸۸ نسخه اولیه عرضه گردید و به واسطه استقبالی که از این محصول شد تا اکنون روند توسعه و پشتیبانی آن تداوم پیدا نموده است.

محتویات:
* ۱۵ ترتیل از قاریان برجسته ( قابلیت انتخاب ۱۰ سوره از یک قاری در نسخه آزمایشی )
* ۳ ترجمه گویا ( قابلیت انتخاب در نسخه آزمایشی وجود ندارد )
* ۲۷ ترجمه فارسی ( تنها یک ترجمه در نسخه آزمایشی وجود دارد )
* ۲۲ ترجمه خارجی به ۱۲ زبان زنده دنیا ( قابلیت انتخاب در نسخه آزمایشی وجود ندارد )
* ۹ تفسیر ( قابلیت انتخاب در نسخه آزمایشی وجود ندارد )

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 21 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

http://dl.beheshtdl.in/93/farvardin/ew38hf2m.jpg

هواشناس داده های خود را از ۱۸ منبع معتبر علمی دریافت و آنها را با هم ترکیب نموده و نتیجه ای بسیار دقیق را به شما نشان خواهد داد لذا ترکیب اطلاعات چند منبع با یکدیگر و میانگین گرفتن از تمام اطلاعات باعث می شود که دقت نتایج به دست آمده بسیار بالاتر رود. هواشناس برای کاربر ایرانی ساخته شده و علاوه بر رابط کاربری آن که کاملا فارسی است، پشتیبانی کاملی از تمام استانها و تمام شهر های زیر مجموعه آنها وجود دارد و به مرور بخش ها و زیر بخش های هر منطقه نیز به نرم افزار افزوده خواهد شد. تمام تاریخ ها و زمانها در نرم افزار به صورت شمسی و مطابق با منطقه زمانی کشور ایران تنظیم شده است. همچنین امکاناتی مانند نمایش تاریخ شمسی در بخش آگاه ساز اندروید حس خوب استفاده از یک نرم افزار ایرانی را به شما انتقال خواهد داد .

Admin بازدید : 27 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

http://dl.beheshtdl.in/93/farvardin/5ntmyl5h.jpg

Adobe Photoshop Express نسخه کوچک شده و سریع السیر Adobe Photoshop می باشد که برای موبایل طراحی شده است. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود عکس ها را برش دهید، چرخش دهید، تغییر رنگ و نور دهید و جلوه های هنری به عکس اضافه کنید.

از قابلیت های این نسخه می توان به موارد زیر اشاره کرد :
** برش، چرخاندن، برعکس کردن تصاویر (افقی، عمودی)
** تنظیم نور توسط بخشی از تصویر
** کم و زیاد کردن شدت رنگ ها
** تک رنگ کردن تصاویر (مشابه سیاه و سفید)
** سیاه و سفید
** تنظیم کنتراست
** تنظیم روشنایی
** تنظیم فوکوس
** افکت های مختلف
** قاب های ساده
** به اشتراک گذاری از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل
** ذخیره تصاویر روی مموری کارت و Photos

 جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 39 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

http://dl.beheshtdl.in/93/farvardin/9of17oqo.jpg

با نصب نرم افزار موبایل تانگو Tango بر روی گوشی تلفن همراه خود میتوانید به رایگان با دوستان خود تماس تلفن اینترنتی به صورت صوتی و تصویری برقرار کنید. شرط برقراری تماس به صورت رایگان نصب نرم افزار بر روی گوشی تلفن همراه خود و دوستان شما می باشد.بدین صورت که به دوستان خود پیشنهاد کنید تا نرم افزار را بر روی رایانه، تلفن همراه، تبلت خود نصب کرده و بدون هزینه و به صورت رایگان یک تماس صوتی و تصویری با کیفیت عالی بایکدیگر برقرار نمایید. شما میتوانید با این طریق با دوستان خود به ارسال پیام های صوتی و تصویری و … بپردازید و همچنین در هنگام تماس تصویری از افکت های بسیار جذاب این نرم افزار استفاده نمایید.

قابلیت های اصلی نرم افزار Tango:

  • پشتیبانی از شبکه های ۳G, 4G و Wi-Fi جهت اتصال به اینترنت
  • یافتن اتوماتیک دوستان شما از طریق شماره های آنها
  • بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور جهت اتصال به شبکه تانگو
  • ارسال و دریافت رایگان صدا، تصویر و پیامک
  • کیفیت صدا و تصویر فوق العاده
  • امکان برقرای تماس گروهی صوتی و تصویری
  • امکان ارسال پیغام ویدئویی برای مخاطبین
  • امکان شخصی سازی ویدئو ها با استفاده از ابزار های جالب تانگو

 جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Admin بازدید : 41 پنجشنبه 03 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

http://dl.beheshtdl.in/93/farvardin/9xyc5i8p%20copy.jpg

نرم افزار Advanced Mobile Care که  امکانات چندین نرم افزار را بصورت یکجا در خود جای داده است . بهینه سازی ، ویروس کشی ، مدیریت برنامه ها ، افزایش سرعت بازی ها و …. همه و همه تنها با استفاده  و نصب یک نرم افزار که توانسته در گوگل پلی هم بسیار محبوب شده و امتیاز ۴٫۵ را به خود اختصاص دهد .

ویژگی ها :

** محافظت در برابر ویروس ها بصورت Real Time
** اجرای بازی ها با Game Speeder برای اجرای بدون لگ بازی ها
** دارای سه حالت مصرف باتری جهت افزایش طول عمر باتری
** مدیریت کامل برنامه ها جهت حذف گروهی ، انتقال به کارت حافظه و …
** بک آپ گیری از نرم افزار ها
** دارای ویجت

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3837
  • کل نظرات : 598
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 7887
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 2,122
  • باردید دیروز : 1,246
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,368
  • بازدید ماه : 5,977
  • بازدید سال : 26,677
  • بازدید کلی : 6,125,563
  • بخش موزیک سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%AA%DA%A9-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88.png

    بخش فیلم سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A2%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C.png

    بخش متفرفه سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84.png

    نرم افزار های کاربردی pc

    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/NOD32-logo2-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Nero-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/chrome-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/winrar4-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/vlc-player-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Firefox-37-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Internet-Download-Manager-61-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Adobe-Flash-Player1-100x100.png