loading...
رســــــــــــــــانه نیشابـــــــــور موزیـــــــــــــــــــــک
بــــزودی ....
دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه چنگال تقدیر
دانلود آهنگ جدید یاس مسافر
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه نا امیدم میکنی
دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده گلودرد
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی ستاره
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی قیافه میگیری
دانلود آلبوم جدید علیرضا روزگار فنجون برعکس
دانلود آلبوم جدید محسن یگانه نگاه
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند چشمات
دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بارون
دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند احساسی
دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به طعم قصه و عسل
دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش فراموش کردم

فروشگاه سایت
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/%D8%B4%D8%A7%D9%BE.jpg

محصولات سایت
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_2215.jpg

ویژگی های پایه عکاسی مونوپاد:
- استفاده آسان و حمل راحت 
مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR
وزن سبک برای سهولت حمل
طراحی قابل تنظیم
مناسب برای اکثر تلفن های همراه 
ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی
جنس بدنه از آلومینیوم
تنظیم آسان به هر زاویه
قیمت این محصول با 6 ماه گارانتی تعویض فقط : 48000 تومان
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_2328.jpg

مشخصات و امکانات عمومی :
کیفیت: عالی موجود در رنگ های مختلف
2 سیم کارت همزمان فعال
دارای  دوربین 2 مگاپیکسل
دارای رزلوشن 480*320
پک کامل شامل باتری - هندزفری - شارژر - کابل usb
باند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
تعداد رنگ قابل نمایش: 16 میلیون رنگ
صدای فوق العاده با کیفیت
مدیا پلیر با پخش فرمت های MP3 و MP4
دارای بلوتوث
هدست عالی

ابعاد : 15.3×115.5×62.1 میلیمتر
وزن : 72 گرم

رنگ:مشکی و سفید  و زرد آبی و صورتی

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

هزینه ارسال مشتریان عزیزی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند رایگان خواهد بود 

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 73000 تومان


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png



https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_886.jpg

ویژگی های محصول :

  نامشخص بودن این گن بعد از پوشیدن لباس
  راحت و محکم
  در وقت بسیار کم و سیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورد
  با سایز بندی مختلف برای استفاده همه
  محکم با دوام و مقاوم
  مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد
نوع پارچه کشی منحصر به فرد

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط 35000 تومان


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png

 


Admin بازدید : 56 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اگر به ورزش های هیجان انگیز علاقمند می باشید و از بالا رفتن آدرنالین در خونتان لذت می برید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی زیبای SKY SKATES 3D 1.2 را از دست ندهید در این بازی زیبا شما باید ریسک زیادی کنید و در خیابان های شلوغ شهر با استفاده از السکیت برد خود به اسکیت بازی بپردازید و از لابه لای اتومبیل ها و دیگر موانعی که در خیابان وجود دارد عبور کنید و لذت واقعی یک بازی هیجان انگیز را در تلفن همراه و یا تبلت خود تجربه کنید.

دانلود بازی اسکیت اندروید

Admin بازدید : 30 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با دانلود بازی استراتژیک برای اندروید موافق هستید؟با ما با دانلود بازی Clash of Lords برای اندروید همراه باشید. پس از استقبال بی نظیر کاربران و دوست داران سری بازی استراتژیک در سراسر دنیا از نسخه اولیه با جنگ پادشاهان ، توسعه دهنده این بازی محبوب اقدام به عرضه نسخه دوم این بازی این بار با یک گرافیک فوق العاده بی نظیر کرد ؛ نیورهای خود را جمع آوری کنید و خود را برای آغاز جنگ ها در نسخه دوم Clash of Lords آماده کنید. نسخه دوم بازی جنگ پادشاهان یک تجربه فوق العاده را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی فراهم می سازد ؛ وظیفه همیشگی شما در نسخه دوم ، همانند نگارش قبلی آماده سازی یک امپراطوری قدرتمند جهت مقابله با سایر امپراطوری ها است. روند افزایش قدرت و توانایی مردمان شما در تصاحب حکومت سایر امپراطوری هاست ؛ در سرزمین غنی شما مجموعه ایز معادن را احداث کنید و بدین وسیله سرمایه های خود را گسترش دهید ؛ با افزایش سرمایه ی خود می توانید به نیرومند سازی امپراطوری خود کمک شایانی نمائید ، ما را در معرفی تکمیلی این بازی محبوب همراهی کنید.

بازی Clash of Lords 2 1.0.160 اندروید

Admin بازدید : 47 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

احتمالا انیمشن زیبای ماشین ها را دیده اید.این بار بازی ماشین های اسباب بازی را برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید. این انیمیشن به دلیل دارا بودن شخصیت های جذاب و داستان خوب خود توانست در سرتاسر دنیا به سادگی نظر میلیون ها نفر را به خود جلب کند اکنون بازی جذابی را نیز بر اساس همین انیمشین ساخته اند به نام Cars: Fast as Lightning 1.0.0 که قادر است شما را به اندازی ای که این انیمیشن سرگرم می کرد سرگرم کند و لحظات خوبی را برای شما در اوقات فراغتتان به وجود بیاورد به گونه ای که به سختی بتوانید بازی دیگری را جایگزین این بازی جذاب کنید.

دانلود بازی ماشین ها اندروید Cars Fast as Lightning 1.0.0

Admin بازدید : 38 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نام یکی از بهترین بازی های شبیه سازی دوچرخه سواری برای اندروید است که می توانید حرکت های تکنیکی دوچرخه سواری را پیاده کنید.همواره پیشرفت های بازی سازی در دنیای سیستم عامل های مربوط به دستگاه های قابل حمل ، استقبال بی نظیری را از سوی کاربران به خود جذب می کند ؛ سری بازی  در سبک شبیه سازی از دسته بازی هایی هستند که سعی دارند یک هدف خاص را در قالب یک بازی در دستگاه آندرویدی شما به تصویر بکشند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید در معرفی یک بازی جدید در سبک شبیه سازی با عنوان شبیه سازی دوچرخه سواری در خدمت شما عزیزان هستیم. وسیله نقلیه جادویی شما دقیقاً همینجاست ! یک پلیر عاشق دوچرخه سواری ، می تواند کنترل این بازی محبوب را در دست بگیرد و حرکات نمایشی فوق العاده ای را با آن انجام دهد. در ابتدای این بازی ورزشی ، برای تسلط بیشتر مهارت هایی به شما آموزش داده می شود که باید ضمن توجه به آن ها ، به جمع آوری ستاره ها و امتیازهای بیشتر مشغول باشید. با ما در معرفی تکمیلی این بازی ورزشی دو چرخه سواری همراه شوید.

دانلود بازی دوچرخه سواری

Admin بازدید : 45 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا دوست دارید با دانلود و نصب بازی Asphalt Parking ، تست مهارت پارک کردن اتومبیل و خودروهای سنگین خود را به چالش بکشید؟ مدت هاست بازی هایی در گوگل پلی استور قرار می گیرند که محور اصلی آنان افزایش مهارت پارک خودرو و کامیون ها است ، Asphalt Parking نیز یکی دیگر از این بازی هاست که مهارت و دقت شما را در پارک این وسایل نقلیه به چالش می کشد. در این بازی وسایل نقلیه ای در اختیارتان قرار می گیرند که در هر مرحله لازم است با صرف دقت و استفاده از مهارت رانندگی ، آنان را در جای تعیین شده به درستی پراک نمائید. پیشنهاد می کنیم همین حالا بازی Asphalt Parking را دانلود کرده و در آن مهارت خود را در پارک کردن اتومبیل ها ، کامیون ها و اتوبوس ها آزمایش کنید.

دانلود بای پارک اتوموبیل

Admin بازدید : 40 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا شما هم به بازی های اعتیادآور علاقمند هستید؟!با ما بازی دانلود بازی قوطی های یخ زده همراه باشید تا مهرات خود را به چالش بکشید. بله درست متوجه شدید ! بازی هایی در مارکت آندروید هستند که تنها کافیست یک بار یکی از مراحل آنان را انجام داده باشید ، از این پس دیگر دوست ندارید تا تخلیه کامل شارژ باطری ، از انجام این بازی دست نگه دارید ! بازی جالب و محبوب قوطی های یخ زده نیز یکی از بازی های اعتیادآور مارکت آندروید است که هم اکنون آن را خدمتتان معرفی می کنیم. Frozen Cans 1.2.43 یک بازی کاملاً رایگان بدون خریدهای داخلی است که با وجود زمانی کمی که از عرضه آن می گذرد ، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. در بازی Frozen Cans همانند یک تک تیر اندازه عمل می کنید ، با این تفاوت که هدف های شما قوطی های یخ زده ای هستند که با شما اندکی فاصله دارند ؛ ما را در معرفی تکمیلی این بازی همراهی کنید.

بازی اعتیاد آور اندروید

Admin بازدید : 29 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با دانلود بازی متفاوت و جذاب هدایت توپ با حرکت دادن گوشی اندروید موافق هستید؟بازی Ball Resurrection تمرکز شما را به چالش خواهد کشید.همواره بازی هایی که با شتاب سنج دستگاه های آندرویدی عمل کرده اند ، جذابیت ویژه ای را در شخص پلیر به وجود آورده اند ، یکی از سری بازی هایی که جذابیت خاصی را در عملکرد با شتاب سنج به وجود می آورد ، سری بازی های هدایت توپ می باشند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یکی دیگر از این سری بازی ها با نام Ball Resurrection 1.2 در خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم. Ball Resurrection یک بازی جدید در سبک سری بازی های پازلی است که در طی آن شما بایست تعادل یک توپ دوست داشتنی را حفظ کنید و آن را از مسیرهایی سخت هدایت کنید تا مراحل پیش رو را با موفقیت طی کند. در گذشته یک بازی با چنین سبکی برای کامپیوتر منتشر شده بود کهبازی هدایت توپ نام داشت ، در نسخه کامپیوتری این بازی با کلیدهای جهت نما می بایست تنها کاراکتر موجود در این بازی را هدایت می کردید ، اما در نسخه آندرویدی این بازی ، هدایت به وسیله تمان دادن گوشی اندروید هیجان ویژه ای را در جریان بازی به وجود می آورد.

بازی اندروید با شتاب سنج

Admin بازدید : 37 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود آخرین نسخه از بازی بسکتبال NBA برای اندروید

اگر به دنبال یک بازی ورزشی خوب برای استفاده در تلفن هماه خود می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم که بازی NBA 2K15 را به هیچ عنوان از دست ندهید با استفاده از این بازی شما خواهید توانست که لذت واقعی بازی بسکتبال را احساس کنید زیرا این بازی که به تازگی روانه بازار شده است از گرافیک فوق العاده ای بهره می برده که تنها کافیست یک بار این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود امتحان کنید به این ترتیب خواهید دید که بازی NBA 2K15 تا چه حد اعتیاد آور می باشد و می تواند به چه شکل شما را مجذوب خودش کند.

نسخه کامل ۱٫۷ گیگابایتی بدون نیاز به دیتا گیم

NBA 2K15 1.0 دانلود بازی بسکتبال

Admin بازدید : 46 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا شما هم به سری بازی های موتور سواری این بار به صورت سه بعدی علاقمند هستید؟بازی Bike Racing 3D را برای اندروید دانلود کنید. تعداد بسیاری از سری بازی های موتور و یا دوچرخه سواری در مارکت آندروید وجود دارند ، اما به راستی که انتخاب بهترین های آنان بدون مطالعه دقیق ویژگی هریک ، کاری غیرممکن است. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران عزیز و گرامی وب سایت را با یکی از جدیدترین سری بازی های موتور سواری سه بعدی با کیفیت و گرافیک فوق العاده برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آشنا کنیم. Bike Racing 3D 1.4 بازی شماره یک از دسته بازی های BMX در آندروید مارکت است ، در این بازی محبوب و دوست داشتنی ، شما در میان مسیرها و موانعی جذاب قرار می گیرید که بایست با حرکات فوق العاده و بسیار طبیعی بر روی کنترل موتور تمرکز کنید. ما را در معرفی تکمیلی این بازی همراهی کنید.

Bike Racing 3D1 بازی موتور سواری

Admin بازدید : 40 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بدون شک یکی از مهیج ترنی حرکات رانندگی دریفت می باشد این حرکت با ماشین به حدی مهیج و پر طرفدار می باشد که حتی هنگامی که آن را با تلفن همراه بازی می کنید می تواند باز هم هیجان زیادی داشته باشد و شما را شگفت زده کند ، زیرا برای انجام این حرکت در بازی شما نیاز دارید که با انجام تمرین زیاد مهارت خود را تا حد زیادی افزایش بدهید و به این ترتیب با انجام دریف های پشت سر هم در پیست مسابقه لذت واقعی این حرکت را احساس کنید .بازی Real Drift Car Racing 2.0 را برای اندروید دانلود تا در پیست های ماشین سواری دریفت بکشید و لذت ببرید.

Real Drift Car Racing 2.0 بازی ماشین اندروید

تعداد صفحات : 384

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3837
  • کل نظرات : 598
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 7887
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 244
  • باردید دیروز : 1,246
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,490
  • بازدید ماه : 4,099
  • بازدید سال : 24,799
  • بازدید کلی : 6,123,685
  • بخش موزیک سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%AA%DA%A9-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88.png

    بخش فیلم سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A2%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C.png

    بخش متفرفه سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84.png

    نرم افزار های کاربردی pc

    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/NOD32-logo2-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Nero-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/chrome-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/winrar4-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/vlc-player-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Firefox-37-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Internet-Download-Manager-61-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Adobe-Flash-Player1-100x100.png