loading...
رســــــــــــــــانه نیشابـــــــــور موزیـــــــــــــــــــــک
بــــزودی ....
دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه چنگال تقدیر
دانلود آهنگ جدید یاس مسافر
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه نا امیدم میکنی
دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده گلودرد
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی ستاره
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی قیافه میگیری
دانلود آلبوم جدید علیرضا روزگار فنجون برعکس
دانلود آلبوم جدید محسن یگانه نگاه
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند چشمات
دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بارون
دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند احساسی
دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به طعم قصه و عسل
دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش فراموش کردم

فروشگاه سایت
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/%D8%B4%D8%A7%D9%BE.jpg

محصولات سایت
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_2215.jpg

ویژگی های پایه عکاسی مونوپاد:
- استفاده آسان و حمل راحت 
مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR
وزن سبک برای سهولت حمل
طراحی قابل تنظیم
مناسب برای اکثر تلفن های همراه 
ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی
جنس بدنه از آلومینیوم
تنظیم آسان به هر زاویه
قیمت این محصول با 6 ماه گارانتی تعویض فقط : 48000 تومان
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_2328.jpg

مشخصات و امکانات عمومی :
کیفیت: عالی موجود در رنگ های مختلف
2 سیم کارت همزمان فعال
دارای  دوربین 2 مگاپیکسل
دارای رزلوشن 480*320
پک کامل شامل باتری - هندزفری - شارژر - کابل usb
باند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
تعداد رنگ قابل نمایش: 16 میلیون رنگ
صدای فوق العاده با کیفیت
مدیا پلیر با پخش فرمت های MP3 و MP4
دارای بلوتوث
هدست عالی

ابعاد : 15.3×115.5×62.1 میلیمتر
وزن : 72 گرم

رنگ:مشکی و سفید  و زرد آبی و صورتی

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

هزینه ارسال مشتریان عزیزی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند رایگان خواهد بود 

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 73000 تومان


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png



https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_886.jpg

ویژگی های محصول :

  نامشخص بودن این گن بعد از پوشیدن لباس
  راحت و محکم
  در وقت بسیار کم و سیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورد
  با سایز بندی مختلف برای استفاده همه
  محکم با دوام و مقاوم
  مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد
نوع پارچه کشی منحصر به فرد

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط 35000 تومان


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png

 


Admin بازدید : 28 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

| دانلود بازی تام و جری برای اندروید |

| بازی کارتونی موش  و گربه برای سیستم عامل اندروید |

از معروف ترین و جذاب ترین کارتون هایی که توانسته در سطح جهانی محبوبیت زیادی را بدست بیاورد بدون شک کارتون زیبای تام و جری می باشد همانطور که می دانید داستان اصلی آن درگیری هایی میان یک موش گربه نام جری و یک گربه بامزه به نام تام می باشد که این دو برای ناراحت کردن یکدیگر هر کاری که از دستشان بر می آید انجام می دهند. تام و جری که موفق به کسب جایزه اسکار شده برای اولین بار بین سال های ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۷ در هالیوود توسط مترو گلدوین مایر تولید شد و خالقان این اثر ویلیام هانا و ژوزف باربارا بودند که نویسندگی و کارگردانی را نیز به عهده داشتند.

بازی تام و جری کریسمس

Admin بازدید : 35 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای RollerCoaster 

بازی اندروید مدیریت شهربازی ۲۰۱۵

شاید عنوان این بازی برای شما هم جالب بوده باشد ولی حالا باید بودنین که داستان و سبک بازی از آن نیز جالب تر هواهد بود. در بازی اندروید RollerCoaster Tycoon که توسط شرکت معروف آتاری ساخته شده است شما وظیفه ساخت یک شهربازی بزرگ و البته هیجان انگیز را خواهید داشت که مهمترین و پرطرفدارترین بخش آن هم ساخت و طراحی یک رولر کاستر هیجان انگیز است. سبک بازی بگونه ای است که می توان گفت تا کنون مشابهی نداشته است, بازی دارای سبک استراتژیکی است همراه با گرافیکی ساده و البته شاد و رنگار است که مخاطبان را به خود جذب می کند. درست است که در این بازی شما با یک شهربازی سروکار دارید اما کار اصلی شما چیدن و کنار هم گذاشتم ریل های رولر کاستر است.

RollerCoaster 4 Mobile 1.2.2

Admin بازدید : 37 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود نسخه کامل بازی باب اسفنجی ۲۰۱۵

بازی کارتونی بسیار زیبا برای سیستم عامل اندروید

تا حالا کارتون زیبا و بانمک باب اسفنجی را تماشا کرده اید؟! این کارتون دارای شخصیت ها و گرافیکی بسیار جذاب و جالب است که نه تنها افراد کم سن و سال بلکه بزرگسالان را نیز به خود جلب کرده است و به این شکل توانسته است تواسنته در بین محبوب ترین کارتن های دنیا قرار بگیرد. در کارتون باب اسفنجی, اسفنجی مکعبی شکل به نام باب وجود دارد که در هر قسمت با مشکلاتی روبرو می شود و همین موانع باعث ایجاد داستان های بانمک و سرگرم کننده می شود. در این بازی شما هدایت نقش اصلی بازی یعنی باب را برعهده دارید و باید با انجام کار های مختلف و حل و به پایان رساندن ماموریت های مختلف به ثروت بیشتر دست پیدا کنید و با این کار تا جایی که امکان دارد به گسترش شهر و تهیه امکانات جدید رفاهی و تفریحی آن بپردازید.

SpongeBob Moves In 4.22.0.1

Admin بازدید : 27 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود بازی تک تیر انداز ۲۰۱۵ مخصوص سیستم عامل اندروید

Modern Sniper

با دانلود بازی تک تیر انداز فوق العاده برای اندروید موافق هسیتد؟با ما با دانلود بازی Modern Sniper 2015 همراه باشید و لذت ببرید.

Admin بازدید : 23 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

!! پست آپدیت شد !!

!! APK V5 آپدیت شد !!

!! کاربران نیشابورموزیک لذت ببرید !!

!! APK V6 و APK V5 قرار گرفت !!

| این هک مخصوص سرور اختصاصیست |

| بالاخره هک ورژن  Clash Of Clans V7.2 قرار داده شد |

| هک بازی کلش اف کلنز برای Android بدون روت و بریک |

| دقت کنید این آموزش به صورت کامل و برای اولین بار در ایران می باشد |

هک بازی Clash Of Clans

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی کاربران عزیز و بزرگوار نیشابور موزیک . سریع بریم سراغ اصل مطلب ، خب امروز با سوپرایزی جدید درخدمتتون هستیم که امیدواریم لذت کافی از این سوپرایز رو ببرید . مسولین نیشابورموزیک اخیرا متوجه شدند که سایت های سطح کوتاه در تعداد بسیار زیادی هک نسخه ی جدید Clash Of Clans 6.407.2 در قالب اکانت های VIP ّبرای علاقه مندان به بازی Clash Of Clans قرار داده اند و این نهایت بی رحمی و سواستفاده از احساسات کلش اف کلنزی ها می باشد . همان طور که می دانیم بازی Clash Of Clans 6.407.2 به هیچ عنوان قابل هک نیست ، تمام هک هایی که داخل سایت های مختلف مشاهده می کنید هک های افلاین هستند و یا هک سرور اختصاصی Clash Of Clans 6.407.2 . این بار می خواهیم بهترین سرور اختصاصی که تاکنون توانسته بازیکن های زیادی را از راه تبلیغات در سایت های مختلف کسب کند معرفی کنیم . پس لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

Admin بازدید : 41 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

حتما تا به حال نام بازی کانتر را شنیده اید.این بازی کانتر استریک ۱٫۶ را برای اندروید دانلود کنید تا در گوشی اندرویدی نیز لذت این بازی را تجربه کنید.

همیشه بازی های اکشن داری محبوبیت زیادی می باشند. البته باید گفت از زمانی که گوشی های هوشمند به صورت کاملا همه گیر در آمده اند بازی های اکشنی که برای این تلفن های همراه ساخته شده اند اکثرا دارای کیفیت پایینی بوده البته ممکن است که خیلی از این بازی ها با گرافیک سه بعدی و فول اچ دی روانه بازار شده باشند اما گیم پلی آن ها بصورتی نبوده که کاربران را راضی نگه دارد. به همین علت ما برای شما عزیزا امروز یک بازی زیبا آماده کرده ایم که احتمالا همه با نام آن آشنا هستید، بازی اکشن و هیجان انگیز Counter Strike که همشیه دارای طرفداران خاص خود بوده و است.

بازی Counter Strike 1.6 v3.586

Admin بازدید : 39 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک بازی فوق العاده هیجان انگیز و گرافیکیست که می تواند هر کسی را به خود جلب کند. در این بازی که سبک اکشن دارد شما نقش یک قهرمان را دارید که باید دنیا را نجات دهد چون دو دانشمند با افکار شیطانی در حال خراب کاری هستند و تنها را جلوگیری از پیشرفت های آن ها استفاده از گزینه نظامی است. باید وارد مقر آن ها شوید و جانشان را بگیرید اما کار به همین سادگی نیست چون سرباز ها و نگهبان های زیادی در نقاط مختلف قرار دارند که بصورت دسته جمعی و انفرادی شما را نشان می گیرند تا جانتان را بگیرند. سلاح های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید و راه خود را در پیش گیرید. سلاح های زیادی در این بازی وجود دارند از جمله مسلسل های مختلف که هر کدام ویژگی های خود را دارند برای مثال برخی از آن ها سریع هستند و برخی از آن ها برای فاصله های دور طراحی شده اند که هر کدام از آن ها در مراحل مختلف برای استفاده در اختیار شما قرار داده خواهند شد.

دانلود بازی اکشن SHADOWGUN THD 1.3.5

Admin بازدید : 47 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بدون شک شما هم کارتون و انیمیشن های لاک پشت های نینجا را دیده اید، ۴ لاک پشت جهش یافته که یک موش پیر آن ها را بزرگ کرده و به آن ها آموزش های نظامی آموخته است، آن ها در کانال های زیرزمینی فاضلاب زندگی مکنند که البته این کانال به خیابان های شهر راه دارد و این لاک پشت ها از این راه وارد شهر شده و با اشرار مبارزه می کنند. هر کدام از این لاک پشت ها با استفاده از یک وسیله خاص می جنگند برای مثال یکی از آن ها با شمشیر و دیگری با نانچیکو و همین موضوع سبک و نوع مبارزه آن ها را دیدنی و جذاب کرده است. بازی Teenage Mutant Ninja Turtles نسخه اصلی و رسمی لاک پشت های نینجا برای اندروید است و برخلاف سایر بازی های مشابهی که با این عنوان منتشر شدند اما کیفیت چندان مناسبی نداشتن، گرافیک، شخصیت ها و حتی داستان آن مطابق کارتون اصلی آن است به همین دلیل اگر از طرفداران آن هستید شک نکنید که این بازی می تواند خواسته های شما را براورده کنید.بازی لاک پشت های نینجا را با دیتا از سایت جدید برای اندروید دانلود کنید.

بازی لاک پست های نینجا

Admin بازدید : 25 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی محبوب موتور مرگ Death Moto اندروید

اگر از دوست داران بازی های موتور سواری هستید، چرا Death Moto را هم امتحان نمی کنید، یک بازی سرگرم کننده و زیبا که برحاتی برروی دیوایس های اندرویدی قدیمی هم قابل اجراست. در این بازی شما عزیزان شاهد ترکیب دو سبک محبوب خواهید شد، زامبی کشی و موتور سواری پس باید انتظار یک بازی جدید و جالب را داشته باشد. شما سوار بر یک موتور وارد یک دنیای عجیبب خواهید شد که پر از موجودات خونخوار است که همگی یک هدف دارند و آن هم کشتن شماست. در این بازی دو سلاح در اختیارتان قرار داده خواهد شد که با استفاده از آن ها می توانید از دست موجودات شیطانی فرار کنید، موتورتان که هم وسیله فرار است و هم وسیله حمله کردن و سلاح دومتان شلاقی است که با استفاده از آن می توانید به سادگی و از فاصله ای محدود دشمنانتان را از پای درآورید که در واقع این شلاق مهمترین وسیله ای است که می توانید از آن برای دفاع از خود استفاده کنید.

Admin بازدید : 32 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی اندروید بروسلی

بروسلی، نامیست که شاید کمتر کسی باشد که ان را نشنیده باشد، نامی که ورزش های رزمی را زنده نگهداشته است. همین محبوبیت چشمگیر بروسلی در بین مردم جهان باعث شده است تا یک کمپانی بازی سازی دست به ساخت یک بازی اندروید جالب و سرگرم کننده با شخصیت اول بروسلی بزند، Bruce Lee Enter The Game نام این بازیست که در آن شما نقش اول را عهده دار هستید و باید تلاش کنید و به رئیس افراد تبهکار برسید و آن را نابود کنید. کار به همین سادگی نیست چون در این مسیر تعداد زیادی دشمن قرار دارد که همگی قصد دارند شما را از پای درآورند آن ها با حرکات رزمی و بدتر از آن، بصورت دسته جمعی، پس سعی کنید خود را از دام این شیادان و تبهکاران نجات دهید قبل از اینکه آن ها جانتان را بگیرند.

تعداد صفحات : 384

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3837
  • کل نظرات : 598
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 7887
  • آی پی امروز : 245
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 1,246
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,527
  • بازدید ماه : 4,136
  • بازدید سال : 24,836
  • بازدید کلی : 6,123,722
  • بخش موزیک سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%AA%DA%A9-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88.png

    بخش فیلم سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A2%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C.png

    بخش متفرفه سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84.png

    نرم افزار های کاربردی pc

    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/NOD32-logo2-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Nero-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/chrome-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/winrar4-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/vlc-player-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Firefox-37-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Internet-Download-Manager-61-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Adobe-Flash-Player1-100x100.png