loading...
رســــــــــــــــانه نیشابـــــــــور موزیـــــــــــــــــــــک
بــــزودی ....
دانلود آلبوم جدید مرتضی پاشایی اسمش عشقه
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه چنگال تقدیر
دانلود آهنگ جدید یاس مسافر
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه نا امیدم میکنی
دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده گلودرد
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی ستاره
دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی قیافه میگیری
دانلود آلبوم جدید علیرضا روزگار فنجون برعکس
دانلود آلبوم جدید محسن یگانه نگاه
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند چشمات
دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بارون
دانلود آلبوم جدید علی عبدالمالکی مخاطب خاص
دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند احساسی
دانلود آهنگ جدید مجید اخشابی به طعم قصه و عسل
دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش فراموش کردم

فروشگاه سایت
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/%D8%B4%D8%A7%D9%BE.jpg

محصولات سایت
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_2215.jpg

ویژگی های پایه عکاسی مونوپاد:
- استفاده آسان و حمل راحت 
مناسب برای استفاده با دوربین های دیجیتال و یا دوربین های DSLR
وزن سبک برای سهولت حمل
طراحی قابل تنظیم
مناسب برای اکثر تلفن های همراه 
ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی
جنس بدنه از آلومینیوم
تنظیم آسان به هر زاویه
قیمت این محصول با 6 ماه گارانتی تعویض فقط : 48000 تومان
https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_2328.jpg

مشخصات و امکانات عمومی :
کیفیت: عالی موجود در رنگ های مختلف
2 سیم کارت همزمان فعال
دارای  دوربین 2 مگاپیکسل
دارای رزلوشن 480*320
پک کامل شامل باتری - هندزفری - شارژر - کابل usb
باند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
تعداد رنگ قابل نمایش: 16 میلیون رنگ
صدای فوق العاده با کیفیت
مدیا پلیر با پخش فرمت های MP3 و MP4
دارای بلوتوث
هدست عالی

ابعاد : 15.3×115.5×62.1 میلیمتر
وزن : 72 گرم

رنگ:مشکی و سفید  و زرد آبی و صورتی

به همراه یک ماه گارانتی تعویض

هزینه ارسال مشتریان عزیزی که پرداخت آنلاین را انتخاب نمایند رایگان خواهد بود 

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط : 73000 تومان


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png



https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_886.jpg

ویژگی های محصول :

  نامشخص بودن این گن بعد از پوشیدن لباس
  راحت و محکم
  در وقت بسیار کم و سیار راحت می توانید این تی شرت را پوشید و یا در آورد
  با سایز بندی مختلف برای استفاده همه
  محکم با دوام و مقاوم
  مقاوم در مقابل سایش و با عمر زیاد
نوع پارچه کشی منحصر به فرد

قیمت این محصول در سراسر ایران فقط 35000 تومان


https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/uc_1359.png

 


Admin بازدید : 31 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی بوکس 2015 اندروید

اگر اهل بازی های ویدئویی باشید حتما با نام شرکت بازی سازی EA Game آشنا هستید، شرکتی که بازی های بیادماندی زیادی مثل Fifa را منتشر کرده است و حالا این شرکت بازی سازی یک بازی ورزشی فوق العاده زیبای دیگر را منتشر کرده است که می تواند مانند سایر بازی هایش توجه شما را به خود جلب کند نام این شاهکار بازی بوکس EA SPORTS UFC است و همانطور که از نامش پیداست یک شبیه ساز واقعی از بازی مسابقات بوکس یو اف سی است پس اگر از علاقه مندان به بوکس هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید. همانطور که انتظار می رود گرافیک فوق العاده بالا و اچ دی + صداگذاری جذاب از ویژگی های اصلی و پایه ی این بازی است که البته با این وجود حجم دیتا گیم چندان زیاد نشده است.این بازی بوکس ۲۰۱۵ را با دیتا کامل از سایت جدید برای اندروید دانلود کنید و لذت ببرید.

Admin بازدید : 25 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی ماشین Racing Rivals

Racing Rivals نام یک بازی رالی فوق العاده زیبا و گرافیکیست که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی شما تنها نقش یک راننده ساده را ندارید که تنها با مسابقه دادن سرگرم باشید بلکه باید علاوه بر رانندگی، ماشین خود را تقویت کنید تا با اینکار توان ماشین هایتان افزایش پیدا کند. ماشین های موجود در بازی بسیار متنوع هستند از ماشین های کلاسیک گرفته تا ماشین های جدید و مدرن که بدنه آن ها از فیبر کربن ساخته شده است، ماشین های کروکی و وانت ها همگی با رنگ ها و آپشن های متفاوت و مختلف برای انتخاب کردن وجود دارند. یکی دیگر از ویژگی های اساسی این بازی، قابلیت انجام بازی آنلاین است یعنی می توانید پس از انتخاب ماشین دلخواهتان با دوستان خود وارد یک رقابت نزدیک و جالب شوید، رقابتی که به دلیل گروهی بودنش جذابیت چندین برابری نسبت به رقابت های ساده دارد.این بازی را از سایت جدید برای اندروید دانلودکنید و لذت ببرید.

Admin بازدید : 29 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

دانلود بازی King Racing 2

با معرفی یک بازی رالی فوق العاده زیبا و گرافیکی موافقید، King Racing اسم یکی از بهترین و در عین حال کم حجم ترین بازی های به سبک رالی اندروید است که به تازگی نسخه ی جدیدش روانه شده است. در این بازی بیشتر ماشین های شرکت های ماشین سازی معروف دنیا مثل لامبورگینی و پورشه وجود دارد که با شباهتی فوق العاده با نسخه های اصلی طراحی شده اند و این یعنی جذابیتی دو چندان نسبت به سایر بازی های مشابه چون در آن شما تقریبا با ماشین های واقعی سروکار دارید. یکی از ویژگی های جالب کینج ریسینگ قابلیت انجام مسابقه آنلاین است یعنی شما و دوستانتان که این بازی را نصب کرده اند می توانید یک مسابقه راه بیاندازید و از این رقابت دوستانه لذت ببرید و جالب تر این است که فقط با یک خط اینترنت کم سرعت هم می توانید به شبکه متصل شوید بدون اینکه پهنای باند زیادی از خط اینترنتتان مصرف شود.

Admin بازدید : 125 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی اندروید DEAD TARGET Zombie 1.4.3

DEAD TARGET Zombie یکی از جذاب ترین و زیباترین بازی هایی است که تا کنون برای اندروید و در سبک زامبی کشی منتشر شده است. داستان از این قرار است که در سال ۲۰۴۰ میلادی که بشر برای یافتن داروهای مفید و معجزه آسا در تلاش است در طی چندین آزمایش خطرناک، ویروسی بوجود اورده است که می تواند هر موجود زنده ای را به یک زامبی و آدم خوار تبدیل کند و متاسفانه این ویروس در سراسر جهان منتشر شده است و تمامی مردم را آلوده کرده است به غیر از شما، پس وظیفه شما این است که برای نجات جان خود و سایر انسان ها دست به مبارزه با این مردگان متحرک بزنید. سلاح های فوق العاده ای در اختیارتان قرار داده خواهد شد از جمله مسلسل های سنگین و سلاح محبوب M6 و … که همگی آن ها باعث می شوند بازی از جذابیت بی نظیری برخوردار باشد. همانطور که گفته شد این ویروس هر موجود زنده ای را هدف قرار می دهد پس انتظار حمله حیواناتی مانند سگ های وحشی را هم داشته باشید که کارتان را خیلی سخت تر می کند چون این سگ ها برخلاف انسان ها که آهسته و آرام حرکت می کنند، بسیار سریع حمله می کنند و اگر آن ها را قبل از رسیدنشان به شما نکشید باید بازی را دوباره آغاز کنید.این بازی اندروید را دانلود کنید و لذت ببرید.

Admin بازدید : 23 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

CSR Racing 2.6.0 دانلود بازی

اگر از طرفداران بازی های ویدئویی اندروید هستید پس به هیچ عنوان CSR Racing را از دست ندهید، یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی که تجربه ی یک رالی واقعی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در این بازی زیبا شما باید ابتدا یک ماشین را به دلخواه انتخاب کنید و وارد مسابقات شوید و سعی کنید در همین مسابقات ابتدایی رتبه ی اول را بدست آورید تا به این شکل پول بیشتری نسیبتان شود و با استفاده از آن هم مایشن های جدید تر و قوی تری بخرید و هم ماشینی که دارید را مجهز تر کنید برای مثال رنگش را تغییر دهید و یا اینکه سیستم تعلیق بهتری را روی ماشینتان نصب کنید تا کنترل ماشین در پیچ ها آسان تر و ساده تر باشد. لیست ماشین هایی که در این بازی قرار دارند بسیار متنوع و متفاوت و طیف فوق العاده گسترده ای از مدل ها را در بر می گیرد، در این لیست ماشین های محبوبی مثل نیسان GTR و انواع BMW، BENZ، Ford و … به چشم می خورند و این خود حاکی از این است که CSR Racing می تواند بسیار سرگرم کنند و جالب ظاهر شود.

این بازی یکی از محبوب ترین های اندروید است و تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط افراد مختلف در سراسر جهان دانلود شده است و این محبوبیت به دلیل گرافیک خیره کنند و کیفیت اچ دی، صداگذاری جالب و گیم پلی جذابیست که دارد. بازی در خیابان های شهر های مختلف انجام می شود به همین دلیل نباید انتظار پیچ های ساده و تکراری پیست ها را داشت بلکه باید انتظار خیابان های کم عرض و پیچ های تند را بکشید که هر کدامشان می توانند در حین مسابقه و با سرعتی که شما در حرکت هستید مشکل زا باشند.

Admin بازدید : 31 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بدون شک Smash Bandits Racing می تواند یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی هایی باشد که تجربه کرده اید، چون در این بازی هم ماشین سواری خواهید کرد و مسابقه خواهید داد و هم جنگ خواهید کرد. قرار است که شما با ماشینتان وارد خیابان شوید و تا جایی که امکان دارد سریع برانید و از سایر رقیبان پیشی بگیرید و از سرعت لذت ببرید اما پلیس ها از این موضوع خوششان نمی آید و همین آتش یک درگیری کامل و هیجان انگیز را بین شما و پلیس ها بر می افروزد و تا انتهای بازی سرگرم می شوید. ماشین هایی که می توانید یکی از آن ها را برای این مبارزه خطرناک کنید بسیار متنوع و مختلف هستند، از ماشین های کوپه گرفته تا ماشین های سنگین تر مثل ون ها که البته هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خود را دارد برای مثال ماشین های کوچک و سریع می توانند در مسیر های مستقیم به سرعت های بالا برسند اما فرمان پذیری خوبی ندارند بنابراین زمانیکه به یک پیچ می رسید باید سرعتتان را کم کنید اما در مقابل ماشین های سنگین تر شتاب زیادی ندارند اما چسبندگی بسیار بسیار بالایی دارند و همین ماشین های گوناگون می توانند جذابیت آن را چندین برابر کند.این بازی را برای اندروید دانلود کند و لذت ببرید.

Smash Bandits Racing بازی ماشین

Admin بازدید : 31 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

درخواست بسیاری از کاربران اندرویدی

دانلود بازی شوالیه تاریکی گرافیکی حیرت انگیز + کرک تست شده

حتما با فیلم معرکه ی شوالیه تاریکی آشنایی دارید، یکی از فیلم هایی که توانست نام خود را در بین پرفروش ترین های فیلم های دنیا قرار دهد. در بازی The Dark Knight Rises شما نقش اول بازی را برعهده دارید، بله همان بتمن، پس انتظار یک بازی کاملا هیجان انگیز را داشته باشید. در این گیم که تست هم شده است شما در خیابان های شهر با شیادان و دشمنان آسایش مردم و از همه مهمتر دشمنان خودتان درگیر خواهد شد، طرف های مقابل شما ممکن است از مشت استفاده کنند و یا اینکه دست به چاقو و یا حتی سلاح های گرم ببرند، در مقابل شما هم می توانید با تکنیک های هنر های رزمی و یا اینکه سلاح آن ها را از پای دراورید، اما آنچه که شما را از سایرین مجزا می کند تنها شنل مشکی رنگتان نیست بلکه سرعت دویدن، پرش های بلندتان است و همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، گاهی پرواز می کنید و گاهی نیز برروی دشمنان خود فرود می آید، به هر حال آزادی عملی که شما در این بازی دارید می تواند یکنواختی آن را از بین ببرد.

بازی شوالیه تاریکی اندروید

Admin بازدید : 33 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

|دانلود بازی Leo’s Fortune با دیتا کامل-بازی فوق العاده محبوب و دوست داشتنی برای اندروید|

|کسب امتیاز ۵ ستاره از ۵ ستاره در گوگل پلی|

همانطور که خبر دارید سعی ما بر این است که بازی ها و برنامه هایی را که معرفی کنیم که در سبک و نوع خود بی نظیر هستند، امروز هم قصد داریم بازی Leo’s Fortune را معرفی کنیم که یکی از محبوب ترین های اندرویدی در سراسر جهان محسوب می شود. در این بازی که دارای گرافیکی فانتزی و محیطی ساده است باید به Leo کمک کنید تا بتواند طلاهایش را که دزدیده شده اند را پیدا کند. لئو یک موجود کوچیک، پشمالو و بانمک است که دست و پا هم ندارد و مثل یک توپ کوچیک به اطراف حرکت می کند، و به کمک شما از موانع مختلفی که در سر راهش پیدا می شوند می گذرد. موضوعی که در مورد این بازی حائز اهمیت است، گرافیک HD آن است که واقعا چشم ها را به خود خیره می کنید در ضمن محیطی هایی که ورژن جدید و ورژن های قبلی بازی Leo’s Fortune در آن انجام می شود بسیار متنوع هستن از غار های تاریک و کارخانه جات گرفته تا خیابان های شهر که همین محیط های مختلف بازی را از حالت یکنواختی خارج می کنند.

دانلود بازی Leo’s Fortune

Admin بازدید : 41 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

آیا دوست دارید با دانلود یک نرم افزار کم حجم و ساده ، از این پس بتوانید به سادگی از صفحه نمایش دستگاه خود عکس برداری کنید؟ حتماً شما هم کلمه اسکرین شات به گوشتان خورده است ؛ اسکرین شات اصطلاحاً به تصویری گفته می شود که از صفحه نمایش فعلی دستگاه شما ثبت شده باشد ؛ اکنون در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما کاربران گرامی را با نرم افزار ساده جهت تهیه اسکرین شات های حرفه ای آشنا کنیم. با ما در معرفی و دانلود Capture Screen Plus 1.1.0 همراه باشید.

Capture Screen Plus1

تعداد صفحات : 384

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3837
  • کل نظرات : 598
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 7887
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 237
  • بازدید امروز : 1,369
  • باردید دیروز : 1,246
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,615
  • بازدید ماه : 5,224
  • بازدید سال : 25,924
  • بازدید کلی : 6,124,810
  • بخش موزیک سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%AA%DA%A9-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88.png

    بخش فیلم سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A2%D8%B1%D8%B4%DB%8C%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C.png

    بخش متفرفه سایت

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B3.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84.png

    https://rozup.ir/up/neyfilm/Pishnehadi/%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%88%D9%84.png

    نرم افزار های کاربردی pc

    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/NOD32-logo2-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Nero-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/chrome-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/winrar4-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/vlc-player-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Firefox-37-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Internet-Download-Manager-61-100x100.png


    https://rozup.ir/up/neyfilm/ALIZARANDI/axenarmafzar/Adobe-Flash-Player1-100x100.png